محرومیت مادام العمر یک مربی فوتبال ایران



اخبار,اخبارورزشی,مدارس فوتبال

یک مربی فوتبال به اتهام اخاذی و رفتارهای خلاف اخلاق دریکی از مدارس فوتبال تهران، از سوی کمیته اخلاق به محرومیت مادام العمر از حضور در فوتبال ایران محکوم شد.

علی اکبر محمدزاده رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت وگو با   ایرنا این خبر را اعلام کرد و افزود: کمیته اخلاق امسال را، سال رسیدگی و برخورد جدی با متخلفین در فوتبال قرار داده است.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پرونده ای در ارتباط با اخاذی و رفتارهای خلاف اخلاق یک مربی با نونهالان دریکی از مدارس فوتبال تهران به کمیته اخلاق واصل شد که پس از انجام بررسی های لازم و براساس اسناد ومدارک موجود در پرونده، کمیته اخلاق رای به محرومیت همیشگی این مربی از فوتبال کشور داد.

محمد زاده در پاسخ به این سئوال که این مدرسه فوتبال به کدام از باشگاه ها مربوط بوده است، گفت: این مدرسه یا آکادمی فوتبال، مربوط به یکی از تیم های بخش خصوصی در تهران بوده که ثبت هم شده است. البته باشگاه یاد شده زیاد معروف نیست.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که مربی محکوم شده آیا از افراد نام آشنای فوتبال ایران است یا خیر؟ افزود: این فرد خیلی نام آشنا نیست اما به دلیل نوع رفتارش، کمیته اخلاق رای به محرومیت همیشگی از حضور در فوتبال ایران داد.

درماههای اخیر گزارش های مختلفی در باره تخلفات در مدارس فوتبال منتشر شده و مسوولان ورزش کشور نیز از فدراسیون فوتبال ونهادهای نظارتی خواسته اند تا نظارت خود را بر این مدارس افزایش دهند.
 
  اخبار ورزشی  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------