آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

کروش چه نقشه ای برای 16 مهر در سر دارد؟



 

اخبار,اخبارورزشی, کارلوس کی‌روش

کادر فنی تیم ملی به محض بازگشت به ایران، برای بازی مهرماه مقابل عمان نقشه کشید.

 تیم ملی قرار است روز 16 مهرماه در حساس ترین بازی گروه خود به مصاف تیم ملی عمان می رود. این بازی در امان مرکز این کشور برگزار می شود و کروش می گوید اگر تیم ملی این مسابقه را ببرد صعود خود را از گروهش قطعی خواهد کرد.

 

ایران از عمان ترس دارد چراکه بیشتر از 10 سال است تیم ملی نتوانسته عمان را در بازی های مختلف شکست دهد. این تیم در آسیا قدرت زیادی ندارد ولی گربه سیاه فوتبال ایران به حساب می آید. تیم کروش قبل از جام جهانی و در غیاب لژیونرهایش سه گل از این تیم خورد و عملکرد بدی داشت. پس از آن مسابقه کروش از قدرت عمانی ها تعجب کرده بود. در روزهای اخیر هم کادر فنی تیم ملی تمام زمان خود را روی آنالیز این تیم گذاشته است. در آنالیزها هم مشخص شد عمان تیم خوبی است و می تواند برای تیم ملی خطرناک باشد.

 

عمان در آخرین بازی خود و در گوام مقابل این تیم مساوی کرد که پس از آنالیز بازی دو تیم، کادر فنی تیم ملی می گفتند این تیم می توانست حداقل 3 گل به میزبان خود بزند. در هر صورت کروش بعد از بازی با هند هم به بازیکنان گفت که تمام تمرکزشان روی بازی با عمان است و باید هر طور شده این تیم را در خاک خودش شکست دهند.


  اخبار ورزشی  -  خبر انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------