آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

کی‌روش: ایران و برزیل با «ارتباط کورینتیانس» به جام جهانی رسیدند!/ هدف‌ ما در روسیه، صعود از گروه‌مان است



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف ایران در جام جهانی صعود از مرحله گروهی برای اولین بار خواهد بود. 

به گزارش میزان،  کارلوس کی‌روش که برای گذراندن تعطیلات در ریو برزیل حضور دارد در گفت‌وگو با هفته‌نامه برزیلی «ایستوئه» در مورد تیم ملی ایران و صعودش به جام جهانی روسیه صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

 

کی‌روش در مورد راز موفقیت خودش و تیمش اظهار داشت: راز موفقیت ما پشتکار زیاد و صبوری است. ایران همیشه با مشکلات و موانع بزرگی در زمینه مالی، زیرساخت و تجهیزات‌ مواجه بوده است. ضروری است با کنجکاوی در مورد چیزی که من به آن «ارتباط کورینتیانس» می‌گویم، صحبت کنم.

 

وی ادامه داد: ما پیش از آغاز جام جهانی 2014 در باشگاه کورینتیانس تمرین کردیم، جایی که خیلی از ما حمایت شد. 4 سال بعد تیته‌ و ادو گاسپار کادرفنی تیم ملی برزیل را تشکیل دادند تا برزیل را به جام جهانی 2018 برسانند و ایران هم پس از آنها به عنوان تیم دوم به این رقابت‌ها راه یافت. دو تیم اولی که جواز حضور در مرحله پایانی جام جهانی روسیه را دریافت کردند هم از این ارتباط کورینتیانس هستند.  

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: ما این فرصت را داشتیم تا در خانه قهرمانان باشیم. هر کسی به این باشگاه رفته، سعی کرده بهترین بهره را از آن ببرد. این موضوع برای کورینتیانس و فوتبال برزیل باعث غرور است که دو عضو کادرفنی پیشین این باشگاه، تیم ملی برزیل را به جام جهانی 2018 رسانده‌اند.

 

کی‌روش در خصوص مشکلات خود و تیم ملی در 6 سال گذشته هم گفت: در این سال‌ها، ایران در زمینی تمرین کرده که تنها 60 متر طول داشته است. ما باید تیم را بر اساس دستور‌العمل‌های تخیلی و خلاقانه آماده می‌کردیم. به عنوان مربی، راز موفقیت‌مان را سازگاری می‌نامم. کاری که ما کردیم این بود که سعی داشتیم با حضور در کمپ‌های خارج از کشور به شرایط بهتری برسیم. زمانی که 6 سال پیش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفتم، تنها یک لژیونر داشتیم که او در اسپانیا بازی می‌کرد اما امروز 45 درصد بازیکنان تیم ایران در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کند.

 

وی ادامه داد: دولت تقریباً به طور انحصاری امور مالی ورزش‌ها در ایران را در اختیار دارد. بنابراین بدون حق مشارکت بخش خصوصی و تنها با حضور سرمایه‌گذاران بخش دولتی، ورزش وابستگی به جنبه سیاسی و مالی دولت خواهد داشت. زمانی که ما در اردوی کورینتیانس بودیم، چند روزی با زنگ ساعت، بازیکنان را از خواب بیدار می‌کردم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد هدف ایران در جام جهانی روسیه هم خاطرنشان کرد: هدف ایران صعود از مرحله گروهی برای اولین بار خواهد بود. تیم ملی حالا به جایگاهی رسیده که نمی‌توان گفت چه کاری می‌تواند برای ایران انجام دهد بلکه باید گفت که ایران چه کاری می‌تواند برای تیم ملی کند. ما به سطحی رسیده‌ایم که تنها با زیرساخت‌ها و امکانات می‌توانیم به تکامل رسیده و رشد کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------