11+1 ستاره بی تیم صف اولی/ از رامین و زیدان تا گلادیاتور و اشکان



  اخبارورزشی,خبرهایورزشی, ستاره ها

در حالی که در اوج فصل نقل و انتقالات به سر می بریم هنوز تکلیف خیلی از ستاره ها مشخص نشده است. 

به گزارش ایلنا، فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران در روزهای حساس خود به سر می برد. اکثریت قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری اسکلت بندی تیم خود را مشخص کرده اند.با این حال تعدادی از ستاره ها هستند که مقصد بعدی شان مشخص نشده است و خیلی ها منتظر تصمیم آنها هستند.

 

1-اشکان دژاگه 

فوق ستاره چند سال قبل فوتبال ایران که با آمدنش به تیم ملی خدمات زیادی را انجام داد ولی حالا در شرایط خوبی به سر نمی برد. بازیکنی که روزی مشتریان زیادی در فوتبال اروپا داشت حالا در آستانه چهارمین دهه زندگی اش بازهم در فصل نقل و انتقالات سرگردان است. اشکان از وولفسبورگ جداشد و برای آمدن به پرسپولیس شرط 7 میلیاردی گذاشت تا خیلی زود ماجرای سرخپوش شدنش منتفی شود. حالا باید دید انتخاب بعدی او چه خواهد بود؟ اشکان می داند بدون تیم بودن در سال جام جهانی حتی ممکن است به قیمت از دست دادن این تورنمنت برایش تمام شوئ.

 

2-مجتبی جباری: 

زیدان فوتبال آسیا و بازیکن محبوب استقلالی ها. فکر نمی کرد با جدایی اش از الاهلی نتواند به تیم دوران اوجش بازگردد. با اینکه پژمان منتظری تلاش فراوانی برای بازگرداندن مجتبی کرده است اما باید برگشت او به جمع آبی پوشان را بعید دانست. شنیده می شود شماره 8 حتی به خداحافظی هم فکر کرده است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

3-رامین رضاییان: 

نورچمشی کی روش و یکی از ارکان اصلی تیمی که توانست به جام جهانی 2018 راه پیدا کند هنوز برای فصل جدید تیم خود را انتخاب نکرده است. پروسه یاغی شدن او به کل منتفی شد و حالا از بلژیک، آلمان، انگلیس یا یک کشور اروپایی دیگر به عنوان مقاصد احتمالی مدافع راست اسبق پرسپولیس یاد می شود. رضاییان با حساسیت فراوان به دنبال این است تا بهترین انتخاب را برای فصل آتی داشته باشد.

 

4-آندو تیموریان: 

گلادیاتور سالیان اخیر فوتبال ایران که حتی بازوبند تیم ملی را هم برای چند صباحی بعد از نکونام به بازو بست حالا در نآشناترین شرایط ممکن فوتبالی اش قرار دارد. آندو که همیشه مرد پرمشتری بازار نقل و انتقالات بوده حالا هیچ آفر دندان گیری را در اطرافش نمی بیند و همین مساله باعث شده تا به خداحافظی از فوتبال هم جدی فکر کند.

 

5-پیام صادقیان: 

همانطور که پیش بینی میشد حاشیه ها استعداد نابش را کور کردند. ستاره دو سال پیش پرسپولیس که خیلی ها روی استر شدنش شرط بسته بودند حالا بی شمتری است. پیام فصل گذشته با ماشین سازی نمایش خوبی داشت اما هنوز نتوانسته برای لیگ هفدهم برای خودش تیمی دست و پا کند. اگر او قدر خود را می دانست الان همه 16 تیم لیگ آرزوی داشتنش را داشتند و او باید برایشان گربه رقصانی می کرد.

 

6-بهنام برزای: 

بازیکنی که فصل گذشته با گل حساسش به سپاهان برگه ماندن منصوریان را امضا کرد و به برکناری اش مهر باطلی زد در لیست فصل جدید آقای سرمربی جایی نداشت. به گفته خودش تا دو سه روز اینده تیم جدید خود را انتخاب می کند.

 

7- محمد قاضی:

در آستانه عقد قرارداد با پدیده قرار دارد. قاضی در دو فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر داشته است و فصل گذشته هم در کورس آقای گلی حضور داشت. به احتمال فراوان قاضی در مشهد به فوتبالش ادامه می دهد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

 

8- وحید طالب لو:

دروازه بان اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال پس از یک نیم فصل پر فراز و نشسب در فولاد حالا بدون تیم است. طالب لو که روزی بهترین گلر ایران بود حالا تنها پیشنهاد دست به نقد خود را در لیگ یک می بیند. باید دید او حاضر می شود به لیگ یک برود یا باید مانند فصل قبل مدتی را بیرون از گود بنشیند تا پیشنهاد درستی از راه برسد.

 

9- حنیف عمران زاده:

شماره پنج دو فصل پیش استقلالی ها یا همان بچه غول معروف، پس از یک فصل ناموفق در خونه به خونه و صبا در حال حاضر بدون تیم است. حنیف گفته دوست دارد در تهران به فوتبالش ادامه دهد اما این که دقیقا کجا را عاقلان دانند. شاید نفت، شاید ...

 

10-محمد نصرتی:

زننده گل صعود ایران به جام جهانی 2006 و کسی که همیشه سعی داشته خودش را در سطح اول نگه دارد مورد توجه بوناچیچ برای ماندن در گسترش واقع نشد. کمالوند هم برای تیم جدیدش او را نخواست. شواهد و قرائن حاکی از این است که نصرتی برای ادامه فوتبال خود باید راهی لیگ آزادگان شود مگر اینکه در لحظاتی پایانی اتفاق خاصی رخ دهد.

 

11-محمدرضا خانزاده:

بازیکنی که روزی پسرخوانده کی روش بود و در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشت حالا در دو راهی دو تیم مشهدی است. هم سیاه جامگان او را برای ادامه همکاری در نظر دارد و هم پدیده خواهان به خدمت گرفتنش است. حال باید دید مدافع اسبق پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

12- محمدحسین کنعانی زادگان:

بمب فصل قبل استقلال که نیامده خنثی شد با اینکه همچنان به تیم ملی دعوت می شود و مورد اعتماد کی روش است اما برای لیگ هفدهم تیم ندارد. کنعانی زادگان که روزی با کمپانی مقایسه می شد فقط می خواهد به یک تیم در لیگ جدید بپیوندد تا شانسی برای حضور در جام جهانی داشته باشد.

 

×××××××

 

به جز این نفرات هستند بازیکنان دیگری که در فوتبال ایران برای خودشان اسم و رسمی دارند اما با تیم جدیدی به توافق نرسیده اند. همه چیز تا چند روز آینده مشخص می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------