از جدایی طالب‌لو تا عقد قرارداد با زهیوی/پست‌های سه‌گانه تکمیل شد



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,پرسپولیس

مسؤولان باشگاه فولاد در مذاکره با گزینه مدنظر پرسپولیس و استقلال توانستند رحیم زهیوی که فصل گذشته لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ قطر بود را به‌ خدمت گیرند تا خیالشان از بابت خط‌ حمله راحت باشد. 

به گزارش  فارس  ، فولادی‌های اهواز پس از نتایج نه‌چندان مناسب تیم‌شان در فصل گذشته تصمیم گرفتند دیگر با سرمربی خود یعنی نعیم سعداوی کار را ادامه ندهند، به‌ همین منظور سید سیروس پورموسوی دیگر سرمربی‌ جوان استان خوزستان را به‌ خدمت گرفتند.

 

اما فولادی‌ها همانند دیگر همتای خود یعنی تیم صنعت‌نفت آبادان فصل نقل‌ و‌ انتقالات پر کاری را پشت سر گذاشتند که بخش اعظمی از این تغییرات در فاز تهاجمی این تیم بود، که باهم به بررسی آنها می‌پردازیم.

 

در درون دروازه احسان مرادیان جوان، تنها بازمانده این تیم از فصل گذشته است؛ وحید طالب‌لو از این تیم جدا شد و مهرداد طهماسبی که از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، قراردادش برای فصل آینده تمدید نشد تا فولادی‌ها به دنبال یک دروازه‌بان با کیفیت، برای کار در کنار احسان‌ مرادیان جوان باشند.

 

به همین منظور، این تیم به سراغ سوشا مکانی رفت، اما پس از اینکه در جذب این لژیونرِ شاغل در لیگ نروژ موفق نبود، به سراغ حامد لک رفت و پس از توافقات لازم با دروازه‌بان فصل پیش سایپا تهران، قراردادی یک‌ساله با وی به امضا رساند.

 

در خط دفاع اما این تیم بدون تغییر به نسبت فصل پیش کار کرد؛ فولادی‌ها قرارداد هر 4 مدافع فیکس خود، یعنی سینا مریدی، یوسف وکیا، ایوب والی و عبدالله کرمی را تمدید کردند و پیمان شیرزادی را نیز از تیم استقلال خوزستان به خدمت گرفتند.

 

در خط هافبک اما شاهد تغییرات زیادی در این تیم بودیم، حمید بوحمدان از این جدا شد و به تیم ذوب‌آهن پیوست، میثم دورقی به تیم سابقش یعنی استقلال‌خوزستان بازگشت، ماتیاس چاگو در لیست بازیکنان مدنظر پورموسوی قرار نگرفت و فعلاً بدون تیم مانده است و روز گذشته نیز، بختیار رحمانی، پس از کش و قوس‌های فراوان از این تیم جدا شد و به تیم پیکان تهران پیوست.

 

پس از جدایی بازیکنان ذکر شده، اژدری‌زاده خیلی زود باب مذاکره با ستاره خوزستانیِ نفت تهران، یعنی ایمان مبعلی را باز کرد و پس از توافقات لازم، با عقد قراردادی رسمی، وی را به‌خدمت گرفت.

 

پس از مبعلی، نوبت به علی‌اصغر عاشوری از تیم استقلال‌خوزستان رسید که به تیم سرمربی سابقش، یعنی پورموسوی بپیوندد.

 

در ادامه نیز امیر زلیکانی هافبک فصل پیش تیم صنعت‌نفت آبادان که در لیست فراز کمالوند قرار نداشت، با تیم فولاد خوزستان وارد مذاکره شد و خیلی زود، قراردادی رسمی با این تیم ثبت کرد.

 

علاوه بر این‌ها، محمود مطلق‌زاده و احمد عبدالله‌زاده نیز برای ادامه همکاری با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیدند.

 

در خط حمله می‌توان گفت به جز عبدالله ناصری که قراردادش با این تیم را تمدید کرد؛ تمامی بازیکنان از فولاد جدا شدند؛ بهرام رشیدفرخی به تیم مس رفسنجان پیوست؛ اسماعیل شریفات و ساسان انصاری، پس از سال‌ها درخشش در لباس فولاد، به تیم‌های اصفهانیِ ذوب‌آهن و سپاهان پیوستند تا دست پورموسوی در خط‌ حمله حسابی خالی شده باشد.

 

اما مسؤولان باشگاه فولاد با مذاکره با گزینه مدنظر پرسپولیس و استقلال، توانستند این بازیکن، یعنی رحیم زهیوی که فصل گذشته لژیونر فوتبال کشورمان در لیگ قطر بود را به‌ خدمت گیرند تا خیالشان از بابت خط‌ حمله راحت باشد.

 

پورموسوی اما تنها به این ستاره سوسنگردی اکتفا نکرد و آرمان رمضانی و حمید گلزاری امجد را از لیگ دسته‌اول به‌خدمت گرفت تا تیمش در فاز تهاجمی، کمبودی نداشته باشد.

 

حال با این تفاسیر به نظر می‌رسد تیم فولاد خوزستان در هیچ یک از پست‌های سه‌گانه کمبود و مشکلی نداشته باشد و اکنون این انتظار می‌رود که پس از چند سال حضور در رده‌های میانی جدول رده‌بندی، تیم شایسته و با سابقه فولاد خوزستان برای حضور در کورس و رده‌های بالایی جدول رده‌بندی تلاش و رقابت کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------