آذری: نمی‌توانند برای بازیکنان سرباز ما تعیین تکلیف کنند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: هیچکس نمی‌تواند برای بازیکنان سرباز ما تعیین تکلیف کند؛ مگر قانون است که همه سربازها به یک باشگاه خاص بروند؟ 

سعید آذری در گفتگو با مهر، درباره احتمال جدایی احسان پهلوان از ذوب آهن به خاطر خدمت سربازی، گفت: در اینکه بازیکنان باید به خدمت سربازی بروند شکی نیست. ما هم خودمان سربازی رفته ایم آنهم زمان جنگ تحمیلی و این باعث افتخارمان است. در سربازی رفتن بازیکنان ذوب آهن شک نکنید ولی باشگاه، مالک بازیکن است و اینطوری نیست هرکسی دلش خواست برای خدمت به هر تیمی که دلش خواست، برود.

 

وی افزود: باید راهکاری برای تقسیم بازیکنان سرباز پیدا شود. به هر حال ما هم به عنوان مالک بازیکن، حق داریم تعیین کنیم بازیکن برای خدمت سربازی به کدام تیم برود. کسی نمی تواند برای ما تعیین تکلیف کند.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: من نامه ای را برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تنظیم کرده ام. در واقع بازیکنان برای انجام دوران خدمت سربازی، به صورت قرضی راهی یک تیم دیگر می شود. اصلا شاید ما دوست داشته باشیم بازیکنمان را بدهیم باشگاه ملوان یا فجر سپاسی. اگر بحث، بحث خدمت کردن است که ما می توانیم بازیکنمان را به این تیم ها هم بدهیم.

 

آذری ادامه داد: نمی شود هم بازیکنمان را به یک تیم خاص بدهیم، هم در آن تیم مصدوم شود و هم حرف زور بگویند. باید ساز و کاری برای بازیکنان سرباز مشخص شود. به هر حال باشگاه ملوان هم می تواند برای جذب بازیکنان سرباز ما درخواست بدهد. ما منافع باشگاه ذوب آهن را در نظر می گیریم. مگر قانونی وجود دارد که تمام سربازان به یک باشگاه خاص بروند؟

 

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در بخش دیگری از صحبتهایش درباره گزارش مهر مبنی بر اختصاص بخشی از قرارداد تبلیغات محیطی به کارلوس کی روش گفت: من خبری ندارم که آیا پولی به سازمان لیگ آمده است یا خیر. فقط می دانم پولی به باشگاه ها داده نشده است. اینکه آیا اسپانسر پولی به سازمان لیگ داده است یا نه، در ابهام است. اینکه این پول به چه شکلی هزینه شده است هم در حیطه اختیار ما نیست. ضمن اینکه قرارداد کی روش ارتباطی با سازمان لیگ ندارد و فدراسیون فوتبال باید مبلغ قراردادش را تامین کند.

 

وی افزود: به عنوان عضوهیات رئیسه سازمان لیگ نه چیزی در این زمینه دیده ام و نه می دانم اسپانسر تبلیغات محیطی کیست و نه نحوه انتخاب اسپانسر را می دانم. اطلاعات خاصی در این ارتباط ندارم. ما از اول مرداد به سازمان لیگ آمدیم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص احتمال جایگزینی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باتوجه به وضعیت نامناسب ارائه مدارک باشگاه نفت، گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده است. این حق نفت است که در آسیا باشد مگر اینکه کمیته حرفه ای سازی و کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین نظری نداشته باشند. به هر حال ما پیگیر این موضوع نیستیم و به باشگاه ذوب آهن ارتباطی پیدا نمی کند. باشگاه ذوب آهن در این قضیه نه ذی نفع است و نه حقی برای خودش قائل است.

 

آذری تاکید کرد: این موضوع شاید برای آن دسته از مدیرانی اهمیت داشته باشد که شیوه مدیریتشان غیرحرفه ای است؛ آنهایی که اعلام آمادگی کرده بودند به آسیا بروند.

 

وی در پایان گفت: ذوب آهن نیازی ندارد منتظر گرفتن جای تیم دیگری در آسیا باشد. تمرکز ما روی مسابقات لیگ است. ما در چند سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته ایم و حتی یکبار هم به نایب قهرمانی آسیا رسیدیم؛ جایگاهی که برای تیم های بزرگ ایران به آرزو تبدیل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------