سروش رفیعی در پرسپولیس



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, سروش رفیعی

با وجود محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی، اما سروش رفیعی می‌تواند پیش از موعد محرومیت به پرسپولیس بپیوندد. 

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و این یعنی پرسپولیس می تواند دوباره از سروش استفاده کند اما به شرط اینکه جای خالی در لیست برای سروش باز شود و  این نقل و انتقال قبل از آغاز محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام پذیرد.

 

این در حالی است که مسئولان نقل و انتقالات فوتبال معتقدند: اگر چه پرسپولیس می تواند قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کنند اما این بازیکن باید آزاد باشد که این گزینه شامل سروش رفیعی نمی شود

 

سروش رفیعی به ایران بر می گردد و در صورتیکه پرسپولیس نتواند وی را جذب کند و یا برانکو تمایلی به جذب وی نداشته باشد، احتمالا تیم های ذوب آهن یا تراکتور سازی مقصد سروش رفیعی خواهد بود.

 

سروش رفیعی در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و بزودی قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ خواهد کرد.

 

گفته می شود سروش رفیعی فقط در نقل و انتقالات تابستانی می تواند بازیکن آزاد محسوب شود و در صورت دریافت رضایتنامه از تیم قطری هم وی بازیکن آزاد محسوب نمی شود.

 

برخی منابع معتقدند راهکار ی برای جذب سروش رفیعی در پرسپولیس پیش بینی شده است که به زودی در مورد آن  اطلاع رسانی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------