آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ویسی: اگر ما برویم کل فوتبال دست فاسدها می‌افتد/ علی کریمی هر چه بگوید راست است



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, عبدالله ویسی

سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد از وضعیت این تیم خواهان ورود مسئولان به مشکلات این تیم شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان، اظهار کرد: همان طور که مطلع هستید متاسفانه به دلیل شرایطی که از سال قبل باقی‌ مانده است، دچار مشکل شده‌اند. یکسری از بازیکنان‌مان جدا شده‌اند. تیم ما ۱۳.۵ میلیارد بدهی بالا آورد و باعث شد بسیاری از بازیکنان امسال در این تیم نمانند. برخی‌ها هم به خاطر ما به این تیم آمدند. یک مقدار پول اول فصل به ما داده شد  ولی فقط همان پول بود و شرایط ما هر روز بدتر شد. ما در ابتدای فصل خیلی خوب بودیم ولی آرام آرام پایین جدول آمدیم. در جریان هستید که با آن وضعیت موفق شدیم ملوان را ببریم و سیاه‌جامگان را هم شکست دهیم اما دوباره تیم به هم ریخت. میثم دورقی، کاپیتان تیمم به من زنگ زد و گفت‌ آقا ما چه کار کنیم. به او گفتم که هر کاری که دلتان می‌خواهد بکنید من ناراحت نمی‌شوم و بعد از آن اعتصاب شد. دیروز (جمعه) هم وعده‌هایی به بازیکنان داده شد و امیدواریم که امروز و فردا عملی شود تا تمرینات شکل بگیرد.

 

وی که با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا به وضعیت تیمش خوش بین است، اظهار کرد: اصلا به این موضوع خوش بین نیستم چون دو سال است که وعده می‌دهند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد مگر این که مالک کارخانه مشخص شود. مدیران تلاش می‌کنند ولی دستشان به جایی بند نیست. اگر زیر پوشش جایی برویم باعث می‌شود که صاحب پیدا کنیم. مسئولان استان باید وضعیت را درست کنند. به من گفتند که چرا گفتی تیم صاحب ندارد. خب تیم صاحب ندارد چرا دروغ بگویم؟ به من می‌گویند که کار را مدیریت کن، مدیریت یعنی دروغ گفتن؟

 

سرمربی استقلال خوزستان ، ‌اضافه کرد: استاندار و مدیر کل خیلی تلاش کردند ولی اقدامی صورت نگرفته است. من اگر به بچه‌ام بگویم که هفته‌ بعد برایت ماشین می‌خرم او منتظر می‌ماند ولی اگر بگویم پول ندارم منتظر نمی‌ماند. لیاقت خوزستان این نیست. این را که گفتم به آقایان برخورد. مسئولان کشوری باید اقدام کنند. امام خمینی گفت که خوزستان دینش را به انقلاب ادا کرده است. مردم از استان ما به کربلا می‌روند و بهترین پذیرایی را می‌بینند. چرا نباید باید برای مردم بدبخت و بیچاره اقدامی شود؟

 

ویسی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به این که مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفته هر کسی ناراحت است برود، گفت‌: من ناراحتم پس من را اخراج کنند تا بروم. یکی را جای من بیاورند. آیا آن سالی که من رفتم مشکل حل شد؟ ما می‌رویم ولی مشکل حل نمی‌شود. خود حیدری من را به دنبال ‌اسپانسر فرستاد پس چرا الان می‌گوید که من نباید به دنبال ‌اسپانسر می‌رفتم. خود حیدری چهار جواز برای گرفتن ‌اسپانسر در تهران به من داد چون من گفتم آقایان اقدام کنید به مسئولان برخورده است. چرا ریاکاری کنیم؟ حیدری هم زحمت کشیده  ولی درست نیست که با یک حرف من به هم بریزد. ما یک تیم خیلی خوب داشتیم که قهرمان شد و ۲۰ بازیکن بزرگ داشت که برخی از آنها ترانسفر شدند و حالا این تیم را با ۱۳.۵ میلیارد تومان بدهی و جدایی بسیاری از بازیکنانش به من داده‌اند و انتظار شق‌القمر دارند. اشکال ندارد این کار را هم می‌کنم.

 

سرمربی استقلال خوزستان ادامه‌ داد: اگر نتوانم کاری کنم ۱۰۰ درصد جدا می‌شوم. مردم خوزستان من را در خیابان می‌بینند و می‌گویند که این تیم بماند. به من برمی‌خورد وقتی می‌گویند که این تیم بماند. من دوست دارم که مردم شاد باشند و این تیم موفق باشد.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات علی کریمی، بیان‌ کرد: من ۱۰۰ درصد موافق علی کریمی‌ها هستم. امثال دادگان، خداداد عزیزی، کریمی و مایلی کهن هر چه می‌گویند درست است. علی کریمی یک اسطوره است و امکان ندارد دروغ بگوید. او یک ماه مربیگری کرد و دید در فوتبال چه خبر است. حالا یک عده می‌گویند که فوتبال کثیف است ما در آن چه می‌کنیم که باید بگویم که به قول آقایان کربکندی و مایلی کهن اگر ما برویم همه فوتبال دست فاسدان می‌افتد. ما باید بایستیم و مقابله کنیم. چرا علی کریمی و عزیزی و مایلی کهن از فوتبال بروند؟ آنهایی باید بروند که فوتبال را نابود کرده‌اند. آنهایی که پول زیادی بردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------