قاسمی نژاد: نکونام مرد بی‌نظیری است/ ۱۰۰درصد مدعی صعود هستیم



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی ,محمد قاسمی نژاد

بازیکن خونه‌به‌خونه بابل می‌گوید به صعود به لیگ برتر فکر می‌کنند و تا روز آخر رقابت‌های لیگ یک دست از تلاش نمی‌کشند. 

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل پس از گذشت ۱۳ هفته از رقابت‌های لیگ دسته یک با ۲۱ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

 

محمد قاسمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص شرایط تیم خونه به خونه مازندران اظهار کرد: خداراشکر تیم یکدست و یکدلی داریم. با بودن آقای نکونام انگیزه ها چند برابر شده و الان هم اگر در جایگاه ششم جدول هستیم بخاطر بدشانسی هایمان بوده که انشاءالله در هفته های آینده آن را هم جبران خواهیم کرد. در واقع همه همدل هستیم و مطمئن باشید به بالای جدول خواهیم رسید.

 

او درباره بازی با شهرداری تبریز که با وجود شرایط بهتر خونه به خونه در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید گفت: بازیکنان تیم دستورات تاکتیکی را خوب پیاده کردند و فقط در ضربات آخر کم دقت بودیم. ضمن اینکه تیم حریف هم خوش شانس بود که در پایان نتیجه تساوی رقم‌ خورد.

 

بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل درباره کار با جواد نکونام در این تیم و اینکه آیا با وجود این مربی، شرایط حرفه ای و ایده آل در خونه‌به‌خونه فراهم شده‌ است، تصریح کرد: خداراشکر امسال با کسی کار می کنیم که یکی از پرافتخارترین بازیکن ایران و آسیاست و هر روز به فن و تجربیاتمان اضافه می شود. واقعا کمتر کسی را دیده‌ام که آنقدر وقت گذاشته و برای تیم و بچه‌ها دل بسوزاند. ما باید خداراشکر کنیم که همچین مرد بی‌نظیری به شهرمان آمده و تمام آنچه که طی این سال‌ها آموخته را در قالب تجربیاتش در تیم شهرم پیاده می‌کند.

 

قاسمی نژاد در پاسخ به این سوال که چقدر از شرایط حرفه‌ای و فنی تیم امسال راضی است، تاکید کرد: امسال تنها سالی هست که تاکتیک تیمی را تجربه می‌کنم. در تیم امسال کسی حق ندارد به صورت فردی برای تیم فوتبال بازی کند و فقط پیرو دستور تاکتیکی سرمربی و تیم هستیم. بخاطر همین هست که امسال شعارمان این است؛ "تیم تیم تیم".

 

او درباره اینکه چرا چند هفته است که خونه‌به‌خونه در روند گلزنی با مشکل مواجه شده و کمتر در این زمینه توفیق دارد تصریح کرد: بیشتر باید در ضربات آخر دقت کنیم و تمرکز داشته باشیم. تیم ما جزو بهترین‌های لیگ در امر گلزنی بوده و فقط طی این چند هفته یک مقدار کم شانش بودیم.

 

بازیکن خونه‌به‌خونه درباره اینکه جایگاه خونه به خونه را در پایان فصل در کجای جدول پیش بینی کرده و چقدر شانس صعود برای این تیم قائل است، گفت: ما صدرصد به صعود فکر می‌کنیم و شک نکنید خونه به خونه جزو مدعیان خواهد بود. تا روز آخر می‌جنگیم ودست از تلاش بر نمی‌داریم.

 

قاسمی‌نژاد درباره دیدار بعدی تیمش مقابل ملوان اظهار کرد: حساسیت این دیدار برای مردم است. ما هر بازی یک فینال پیش رو داریم و فقط برای برد همه بازی‌ها وارد میدان می‌شویم. تلاش‌مان را تا لحظه آخر می‌کنیم. خونه‌به‌خونه با تاکتیک تیمی به میدان رفته و از جان مایه می‌گذاریم تا تیم شهرمان را سربلند کنیم.

 

او درباره الگوهای فوتبالی اش گفت: در ایران همیشه از علی کریمی الگو گرفتم و در اروپا از مسی الگو برداری می‌کنم.

 

بازیکن خونه‌به‌خونه در پایان خاطرنشان کرد: از قاسم حسن زاده هم تشکر می‌کنم که همیشه مثل پدر بالای سر تیم هستند. مسئولان باید او را حمایت کنند تا چنین پولی که از جیب شخصی‌اش برای فوتبال مازندران هزینه می‌کند را به راحتی از دست ندهند. همچنین از نکونام و مهدی هاشمی نسب و کادر بسیار قوی و پرتلاشمان نیز تشکر ویژه می‌کنم که واقعا زحمت می‌کشند. ان‌شاءالله در پایان شرمنده مردم شهرم نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------