برگزاری دیدار سیاه‌‎جامگان و استقلال در هاله‌ای از ابهام



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,سیاه جامگان مشهد

پلمب دفتر باشگاه سیاه‌جامگان و قرار گرفتن کارت بازیکنان این تیم در دفتر، سبب شده برگزاری دیدار سیاه‌جامگان و استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد، جدال دو تیم سیاه‌جامگان و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شود، پلمب دفتر باشگاه سیاه‌جامگان سبب شده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

گفته می‌شود پلمب باشگاه مشهدی به دلیل رد نام پیشنهادی سیاه‌جامگان در کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی بوده‌است. نکته جالب توجه این که کارت بازیکنان و کادر فنی باشگاه سیاه‌جامگان نیز در دفتر این باشگاه است که با توجه به پلمب آن بعید است تا زمان برگزاری بازی بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. مشخص نیست که این دیدار بدون کارت بازی بازیکنان سیاه‌جامگان برگزار می‌شود یا نه؟

 

سوال این‌جا است که آیا اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نمی‌توانست اعلام مسائل مربوط به رد نام این باشگاه را با توجه به بازی حساسی که این تیم امروز در برابر استقلال تهران دارد، کمی دیرتر اعلام کند؟

 

اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیش از این هم در سال‌های گذشته با بستن در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به روی تیم‌های ملی ایران و سوریه خبرساز شده‌ بود. حالا باید منتظر ماند و دید که این تصمیم جدید اداره کل ورزش و جوانان چه تبعاتی برای باشگاه مشهدی خواهدداشت؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------