IWF متوجه اشتباهش شد/ فدراسیون وزنه برداری آمریکا: سفارت پاسپورت رستمی را خواسته است



 اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,کیانوش رستمی

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه برداران شرکت کننده در قهرمانی جهان که نام کیانوش رستمی در آن قرار نداشت را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  فدراسیون جهانی وزنه‌برداری  در صفحه اینستاگرام خود لیست اولیه وزنه‌برداران را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان منتشر کرد،  اما با حذف نام کیانوش رستمی در حالی اعلام کرد این وزنه‌بردار موفق به دریافت ویزا نشده که ویزای تمام وزنه‌برداران ایران صادر شده است.

 

فیل اندروز دبیر فدراسیون وزنه‌برداری آمریکا در گفت‌وگو با ایسنا، در این مورد عنوان کرد: "ما این هفته متوجه شدیم سفارت آمریکا در دبی پاسپورت کیانوش رستمی را خواسته است.  می دانیم خواستن پاسپورت برای صدور ویزا است، اما در انتظار تایید آن در روز یکشنبه وقتی سفارت آمریکا پس از تعطیلات شکرگزاری دوباره باز می شود، هستم. "

 

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد  فدراسیون جهانی هم متوجه شده که ویزای رستمی صادر شده و او هم جزو نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان است چرا که فدراسیون جهانی لیست وزنه برداران را از روی صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

 

صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی  در توضیح این کار نوشت:  بعضی تغییرات در لیست وزنه برداران هنوز در حال رخ دادن است بنابراین ما مجبور شدیم لیست را برداریم. برای ایجاد سردرگمی بسیار متاسفیم. لیست به روز شده شب قبل از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در دسترس خواهد بود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------