سندسازی برای کسب مجوز حرفه‌ای نفت از AFC



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,نفت تهران

مربی پیشین نفت تهران می‌گوید از سوی این باشگاه به هیچ عنوان برای توافق بر سر مطالبات‌شان تماسی با آن‌ها گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه نفت تهران در روزهای اخیر مدعی است که اسناد و مدارک ارسالی‌اش برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC از تمامی باشگاه‌ها شفاف‌تر بوده و باید به آن‌ها مجوز حرفه‌ای داده می‌شد. مسوولان این باشگاه ابراز امیدواری کردند که مجوز حرفه‌ای را با تایید AFC کسب کنند تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.

 

روز چهارشنبه چند نفر از طلبکاران باشگاه نفت در سازمان لیگ حاضر شدند تا با حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ جلسه‌ای داشته باشند. محسن سیدی، مربی پیشین نفت تهران که در این جلسه حاضر بود، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که جلسه خوبی با بهاروند داشتند، درباره این جلسه اظهار کرد: طلبکاران نفت تهران به چند گروه تقسیم می‌شوند. گروه اول، طلبکاران نفت تهران پیش از انتقال باشگاه نفت هستند که مربوط به سال ۹۴ می‌شود. گروه دوم، طلبکاران دوره سرمربی‌گری علی دایی با مالکیت بهنام پیشرو، گروه سوم، کادر آکادمی باشگاه و اعضای تیم در دوره سرمربی‌گری علی کریمی با مالکیت پارس طلاییه هستند. طلبکاران گروه سوم به خاطر انتقال بی‌مطالعه باشگاه از سوی مسوولان وزارت نفت است که این همه طلبکار برای باشگاه نفت به وجود آورده است.

 

او افزود: در همین راستا ما طلبکاران گروه اول که شامل علی‌رضا منصوریان، محمد خرمگاه، خود من و خیلی افراد دیگر تا سوپرمارکت محله تهرانسر، شنیدیم که سندسازی‌هایی از سوی جهانیان صورت گرفته است و این اسناد را برای AFC ارسال کرده است. من به عنوان یکی از طلبکاران امروز با همه این افراد صحبت کردم. هیچ توافقی با هیچ‌کدام از افراد صورت نگرفته است و همه می‌دانید که در صورتی که باشگاه یک طلبکار داشته باشد نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد. ما نمی‌دانیم که این آقایی که ادعای مالکیت دارد با چه اسنادی مصاحبه می‌کند و با اعتماد به نفس بالا می‌گوید که ما این پول را دادیم؟ اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ تماسی با ما طلبکاران گرفته نشده است.

 

مربی پیشین نفت در ادامه گفت: ما شنیدیم که نفت با تمامی مشکلات دو مشتری خوب دارد. از هیات واگذاری باشگاه نفت از آقای تاجیک تا شریف حسینی، خواهش می‌کنیم یک تصمیم هوشمندانه بگیرند و تیم نفت را به افرادی بسپارند که شایستگی این باشگاه را داشته باشند. تیم‌داری کار آسانی نیست و خرج دارد و باید انسان‌های با شرافت و درستی را مالکیت این باشگاه را در اختیار بگیرد. از تاج و مسوولان دیگر هم می‌خواهیم حق آسیایی نفت را به خود نفت بدهند، منوط بر این که این باشگاه تمام بدهی‌هایش را بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------