گزارش بی‌بی‌سی از درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, جام جهانی ۲۰۱۸

سایت بی‌بی‌سی جهانی در گزارشی‌ به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از بی‌بی‌سی ‌اسپورت، قرعه‌کشی جام جهانی روسیه جمعه در مسکو برگزار می‌شود و ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ ملی حریفان خود را خواهند شناخت.

 

بی‌بی‌سی در آستانه این رویداد به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی درباره نحوه لباس پوشیدن پرداخته است.

 

در این گزارش آمده است: هواداران فوتبال در ایران به خبرنگار زن روسی توصیه کردند که چطور در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لباس بر تن  کند تا این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ایران پخش شود.

 

ماریا کوماندنیا، خبرنگار زن روسی یکی از مجریان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه خواهد بود که در کنار گری لینه‌کر عهده‌دار اجرای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

 

در ادامه‌ این گزارش آمده است: هواداران ایرانی درخواست زیادی از این مجری در شبکه اینستاگرام خود داشته و از او خواستند که موازین پخش زنده در تلویزیون ایران را رعایت کند.  در غیر این صورت تلویزیون ایران مجبور می‌شود از تصاویر ضبط شده در طول مراسم قرعه‌کشی استفاده کند تا این مجری نشان داده نشود.

 

به همین خاطر بوده است که رویدادهای مشابهی در گذشته نظیر افتتاحیه المپیک و یا قرعه‌کشی جام جهانی برزیل در ایران به صورت کامل پخش نشد. در طول قرعه‌کشی جام جهانی قبل تلویزیون ایران از تصاویر آرشیوی استفاده کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------