واکنش برانکو به پیشنهاد تیم ملی ازبکستان/ باید به فکر آینده باشم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به خبر پیشنهاد تیم ملی ازبکستان واکنش نشان داد و گفت: طبیعی است که باید به فکر آینده‌ام باشم.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار مهمی را پشت سر گذاشتیم. به تیم حریف تبریک می گویم که با انگیزه بسیار بالایش توانسته است در بالای جدول قرار گیرد.

 

وی درباره خبر پیشنهاد تیم ملی ازبکستان و چند تیم باشگاهی گفت: مدام پیشنهاد می آید. من به همه آنها گفته ام فعلا با پرسپولیس قرارداد دارم و در اینجا هستم. البته طبیعی است من به فکر آینده ام باشم.

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: من حرفه ای هستم. اینجا با جان و دلم کار می کنم و صدبار تا به حال گفته ام از کار کردن در ایران لذت می برم. سومین فصلی است که در ایرانم. اگر یادتان باشد ما در فصل اول تنها به خاطر یک تفاضل گل نتوانستیم قهرمان شویم. پارسال هم قاطعانه قهرمان شدیم و الان هم که در صدر هستیم. به بازیکنانم افتخار می کنم.

 

برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: بامداد امروز به تهران رسیدیم و صبح هم تمرین گذاشتیم. هیچ کدام از بازیکنان نیامدند که بگویند چرا تمرین می گذارم. بازی های لیگ فشرده است و آنها این را متوجه هستند. بازیکنانم در لیگ قهرمانان آسیا هم فوق العاده بودند. اینها عواملی است که میزان رضایتمندی ام را افزایش می دهد.

 

وی درباره احتمال ماندن در پرسپولیس اظهار داشت: من باید با باشگاه صحبت کنم و پس از آن می توانم درباره تمدید قرارداد صحبت کنم.

 

ایوانکوویچ درباره اینکه ترکاشوند گفته است در جلسه امروز سرمربی با گرشاسبی درباره تمدید قرارداد صحبت خواهد شد گفت: اینکه می خواهم بروم به باشگاه کاملا صحیح است. من درباره مسائل فنی و برنامه هایمان صحبت می کنم. اما موضوع اینجاست که اگر حرفی از تمدید قرارداد به وجود آمد نمی دانم چه پیش می آید. اما مسلما تمام مسائل در جلسه امروز مشخص نمی شود.

 

سرمربی سرخپوشان پایتخت در مورد اینکه آیا نگران غرور بازیکنانش نیست؟ اظهار داشت: افت و خیز در تیم ها طبیعی است. همانطور که پیکان و پارس جنوبی دچار آن شده اند. اما این موضوع عجیب نیست. ما مقابل تمام این حریفان، بازی های بسیار سختی داشتیم. فکر نمی کنم حریفانمان افت شدیدی پیدا کنند. درباره خودمان هم باید بگویم باشگاه بزرگی هستیم. به بازیکنانم همیشه می گویم باید روز به روز بهتر شوند. البته امسال شرایط بهتری داریم چون نیمکت قوی داریم.

 

برانکو در ادامه راجع به احتمال ماندن خود در پرسپولیس گفت: هرچه دارم از هوادارانمان است. با غم آنها غمگین می شوم. تمام تلاشم را هم می کنم تا آنها را خوشحال کنم. ما تغییرات زیادی در باشگاه داشتیم. آقای طاهری رفت و در یک ماه اخیر، موقعیت کاملا نامعلوم بود. خوشحالم که این مشکلات روی بازیکنانمان تاثیر نگذاشت. آنها خیلی صبورانه برخورد کردند و توانستند به موفقیت برسند.

 

وی درباره گرشاسبی هم صحبت کرد و گفت: امیدوارم ایشان نظریات آقای طاهری را ادامه دهد. او نزدیک ترین فرد به آقای طاهری بود و امیدوارم کارهای مدیرعامل را ادامه دهند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره بازی تیمش با دو هافبک دفاعی که باعث شده است بازی تهاجمی این تیم کمتر شود تصریح کرد: بطور موازی هر دو سیستم فنی را بازی می کردیم. نتیجه اش این است که برخی تیم ها هیچ شانسی مقابل ما نداشتند. فلسفه تیم، بازی تهاجمی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------