طاهری رفت، عابربانک برگشت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, طاهری

پرسپولیسی‌ها به دیدار حسین هدایتی رفتند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ بازیکنان پرسپولیس شب گذشته تصاویری از دیدارشان با حسین هدایتی را در فضای مجازی منتشر کردند. هدایتی دو فصل گذشته در جذب بازیکن به پرسپولیسی ها کمک کرد اما اختلافش با طاهری و زندانی شدنش، او را از تیم مورد علاقه ش دور کرد. حسین هدایتی رئیس سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید: «‌با هماهنگی آقای گرشاسبی امروز دیداری با برانکو انجام دادم و شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا پرسپولیس تیم پرقدرتی را امسال روانه لیگ قهرمانان آسیا کند.

 

من دوستى و رفاقت دیرینه ای با آقای برانکو دارم و به همین دلیل او را امروز برای صرف ناهار دعوت کردم که خوشبختانه دیدار گرم و صمیمی هم با یکدیگر انجام دادیم. صحبت هایی هم درباره آینده پرسپولیس انجام دادیم و آقای برانکو از مذاکراتش برای تمدید قرارداد با باشگاه توضیحاتی داد.

 

من هم به عنوان یک هوادار از او خواستم با قدرت مذاکراتش را با باشگاه ادامه دهد و من هم مثل همیشه به عنوان یک هوادار هر کمکی که از دستم بر بیاد برای موفقیت تیم بزرگ پرسپولیس انجام خواهم داد. بعد از این جلسه هم آقای گرشاسبی را در جریان این ملاقات قرار دادم و اعلام کردم با افتخار در کنار تیم محبوبم خواهم بود. آقای برانکو تمایل دارد که در پرسپولیس بماند چرا که هم ارتباط قلبی خوبی با هواداران دارد و هم اینکه از زندگی در ایران راضی است.

 

من حرف‌های او را شنیدم و متوجه شدم که برانکو دغدغه‌هایی برای پرسپولیس دارد. به او قول دادم که شرایطی را فراهم خواهم کرد تا او بتواند بدون دغدغه در پرسپولیس فعالیت کند. با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سرپرست باشگاه پرسپولیس کار تمدید قرارداد برانکو را انجام خواهیم داد و تیمی پرقدرت برای قهرمانی در آسیا آماده خواهیم کرد. هدف همه ما سربلندی پرسپولیس است و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------