آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

آخرین خبر از وضعیت تمدید قرارداد برانکو با باشگاه پرسپولیس



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی , برانکو

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برگزاری نشست های مثبت با سرمربی کروات سرخپوشان برای ماندن در این تیم خبر داد و گفت: تمدید قرارداد برانکو قطعی شده است. 

به گزارش  مهر، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس از سوی هیات مدیره این باشگاه موظف شد تا پیگیر بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ شود. جلسه ای که خروجی اش رضایت طرفین را به همراه داشته است و قرار است به زودی قرارداد سرمربی پرسپولیس تمدید شود.

 

محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق افزود: خوشبختانه باید بگویم بحث ماندن برانکو در پرسپولیس قطعی است و مشکلی برای تمدید دوساله قراردادش وجود ندارد. فکر می کنم خیلی زود برگه تمدید قرارداد ایشان امضا شود تا خیال هواداران را بابت حضورش راحت کنیم.

 

برانکو ایوانکوویچ نیز در مصاحبه هایی که طی روزهای گذشته داشته تاکید کرده است برای ماندن در پرسپولیس تمایل زیادی دارد و با باشگاه هم نشست های خوبی داشته و بزودی توافق نهایی صورت خواهد گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------