دردسرهای یک ملاقات/ تذکر جدی وزارت ورزش به گرشاسبی



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, پرسپولیس

وزارت وزش به حمیدرضا گرشاسبی سرپرست جدید باشگاه بابت دیدار بازیکنان و سرمربی پرسپولیس با حسین هدایتی تذکر داده و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، بعد از جدایی علی اکبر طاهری از پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت. یکی از پروژه‌های مهم سرپرست جدید پرسپولیس تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ است و او در این زمینه مذاکراتی را هم با سرمربی کروات این تیم داشته است. با این حال اخیرا برخی از بازیکنان پرسپولیس و شخص برانکو با حسین هدایتی جلسه‌ای را برگزار کرده‌اند که عکس‌های از این دیدار در فضای مجازی منتشر شده است.

 

برگزاری این جلسه که برای چندمین بار در طول یکسال گذشته اتفاق افتاده، باعث شده تا این بار وزارت ورزش و جوانان به این نشست‌ها واکنش نشان دهد. وزارت ورزش پیرو این اتفاق به گرشاسبی تذکر داده‌ و توضیح باشگاه در این باره را خواستار شده است.

 

وزارت ورزش از سرپرست باشگاه توضیح خواسته که آیا در جریان این جلسه بوده یا خیر؟ و اصولا لزوم تشکیل چنین جلساتی آن هم با نام پرسپولیس و بهره‌گیری از آن چه ضرورتی دارد؟

 

حسین هدایتی در طی سال‌های گذشته همواره در مقاطع مختلف اعلام کرده که در پرونده‌های مختلف به بازیکنان پرسپولیس برای حل و فصل مشکلات قراردادی پول پرداخته، این درحالی است که مجموعه وزارت ورزش معتقد است که این پرداخت‌ها - اگر وصول نهایی شده باشد - بر اساس ضوابط ‌اسپانسری بوده و هیچ پرداخت بلاعوضی در کارنبوده است، بر این اساس نباید جلساتی خارج از عرف باشگاه انجام شود.

 

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که باشگاه و شخص سرپرست پرسپولیس پیش از انجام این دیدار در جریان این ملاقات نبوده‌اند چرا که برانکو پس از این دیدار اعلام کرده که پس از جلسه، گرشاسبی را در جریان محتوی نشست قرار داده است.

 

اخیرا و در ماجرای طارمی و ریزه اسپور هدایتی اعلام کرده بود که مبلغی را به بازیکن پرسپولیس پرداخته تا مشکلش با باشگاه ترکیه‌ای را حل کند به نظر می‌رسد این جریان نیز بی‌تاثیر بر بد بینی وزارت ورزش و جوانان به مالک استیل‌آذین ‌نبوده است.

 

حسین هدایتی اخیرا به دلیل مسائل مالی مدتی را نیز در بازداشت بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------