نگاهمان به بازی استقلال امیدوارانه است/ از یک بازیکن راضی نیستم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, استقلال

سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه فقط از عملکرد یکی از بازیکنان آفریقایی‌اش رضایت ندارد، گفت: نگاهمان به بازی با استقلال امیدوارانه است. 

به گزارش مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل استقلال که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: علیرغم دو بازی خوبی که طی دو هفته گذشته انجام دادیم تنها یک امتیاز گرفتیم، تیم ما مقابل صنعت نفت و استقلال خوزستان بازی خوبی انجام داد اما متأسفانه نتوانستیم به ۶ امتیاز دست پیدا کنیم ولی با تمریناتی که بازیکنانم انجام می دهند به این تیم امیدوار هستم و می دانم پیکان آینده خوبی در پیش خواهد داشت.

 

وی تأکید کرد: به زودی بازیکنانم ثابت خواهند کرد که جایگاه بهتری در لیگ خواهند داشت و با اینکه فردا با استقلال که یک تیم بزرگ است بازی داریم ولی نگاهمان به این بازی امیدوارانه است. می توانم با اطمینان بگویم فردا بازی خوب، منظم و موفقی را می توانیم ارائه بدهیم.

 

سرمربی پیکان تهران در پاسخ به این سوال که آیا مقابل استقلال بسته و تدافعی بازی خواهید کرد، تصریح کرد: ما به ظرفیت خودمان نگاه می کنیم و براساس حریف تمرینات را برنامه ریزی می کنیم. هیچ وقت تدافعی بازی نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم.

 

جلالی در خصوص روند نزولی این تیم در نتیجه گیری در دو هفته اخیر تیمش گفت: نمی دانم حاشیه های کاذبی که برایمان ایجاد کرد چه تاثیری در این روند داشته است. به هر حال طبیعی است که در فوتبال نتوانید همیشه برنده شوید. ما در دو بازی اخیرمان مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان موقعیت های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

وی درباره اینکه گفته می شود از عملکرد بازیکنان آفریقایی تیمش راضی نیست و ممکن است آنها را در نیم فصل رد کند، گفت: چه کسی این «می گویم‌ها» را مطرح می کند. شاید فقط از یکی از سه بازیکن آفریقایی راضی نباشم. دو بازیکن دیگر آفریقایی خوب هستند و روز به روز بهتر می شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------