قلعه‌ای که فرو ریخت!



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در بازی برابر پرسپولیس با نتیجه 4-0 شکست خورد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ شکست ذوب‎آهن مقابل پرسپولیس به روند نتایج ضعیف امیر قلعه‎نویی مقابل پرسپولیس ادامه داد. قلعه‎نویی در سال‎های نه چندان دور یکی از مربیانی بود که راه بردن پرسپولیس را به خوبی بلد بود و بارها با تیم‎هایی مثل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و حتی مس کرمان موفق به شکست دادن پرسپولیس شده بود اما حالا مدت‎هاست که او با هیچ تیمی بر پرسپولیس پیروز نشده است. برای به یاد آوردن آخرین برد قلعه‌نویی مقابل پرسپولیس باید به 5 سال پیش برگردیم.

 

بازی برگشت تراکتورسازی و پرسپولیس در لیگ یازدهم آخرین باری بود که قلعه‌نویی موفق شد با هدایت یک تیم بر پرسپولیس غلبه کند. در آن بازی قلعه‎نویی سرمربی تراکتورسازی بود و این تیم با نتیجه خیره‎کننده 4-1 به پیروزی رسید. بعد از آن قلعه‎نویی بارها با تیم‎های مختلف مقابل پرسپولیس ایستاده اما نصیب او از این رویارویی‎ها یا باخت بوده یا تساوی!

 

در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم ژنرال هدایت استقلال را بر عهده داشت و هر 4 دربی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در لیگ چهاردهم اما در بازی رفت استقلال قلعه‎نویی به پرسپولیس حمید درخشان 2-1 باخت و در بازی برگشت 1-0 مغلوب پرسپولیس برانکو شد. او در لیگ شانزدهم دوباره هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. در بازی رفت در تبریز مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت 3-0 مغلوب این تیم شد. باخت امروز مقابل پرسپولیس با هدایت ذوب‎آهن هم آخرین برگ از پرونده نتایج ضعیف او در سال های اخیر مقابل پرسپولیس را رقم زد. با احتساب بازی امروز، قلعه‎نویی از 9 مصاف آخر خود مقابل پرسپولیس 5 مساوی و 4 باخت به دست آورده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------