علی پروین: فدراسیون باید با کی‌روش آشتی کند/ بازیهای سختی پیش رو داریم



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,علی پروین

سرمربی پیشین تیم ملی گفت: در گروه آسانی قرار نگرفته ایم و بازی های سختی پیش رو داریم.

به گزارش مهر، علی پروین در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ۹۰ و تیم رسانه ورزش در یادبود شادروان ابراهیم آشتیانی گفت: در گروه سختی قرار گرفته ایم و تیم هایی با ما هم گروه هستند که از قدرت بالایی برخوردارند و بازی با آنها مشکل است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه دیشب دیدم برخی آقایان می گویند مراکش را به راحتی می بریم و ۳ امتیاز را کسب می کنیم. نمی دانم این دوستان چطور این مسائل را بر زبان می آورند. مراکش تیم سختی است و مطمئناً با تمام قدرت به جام جهانی خواهد آمد، بنابراین حریف آسانی برای ما نخواهد بود و ما بازی های سختی را پیش رو داریم.

 

پروین در خصوص دعوای این روزهای کی روش و فدراسیون فوتبال گفت: در بدترین موقع چنین اتفاقی افتاده است. به اعتقاد من باید هر چه زودتر فدراسیون و کی روش با هم آشتی کنند تا این مشکلات باعث نشود فوتبال ما ضربه بخورد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دیگر فهمیدیم در چه گروهی قرار گرفتیم. بنابراین باید دست به کار شویم، یک دل و همرنگ باشیم و با برگزاری بازی های تدارکاتی خوب، با قدرت به این مسابقات برویم. زمانی که ما به جام جهانی رفتیم تنها ۴ بازی تدارکاتی انجام دادیم و من فکر می کنم بیش از ۲۰ بازی نیاز داریم تا با قدرت کامل در جام جهانی حضور پیدا کنیم.

 

علی پروین در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تیم خوب و سرمربی با دانشی که داریم اختلافات را کنار گذاشته و تنها هدفمان موفقیت در جام جهانی و صعود به دور بعد باشد، اگرچه کار سختی در پیش داریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------