آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

ناپولی در آستانه حذف، شب سرنوشت برای پورتو و لایپزیگ



    اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی ,لیگ قهرمانان اروپا

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، در بازی‌های آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول امیدوار است به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد  راه یابد. تیم های منچسترسیتی و تاتنهام هم خیالشان را برای صعود به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعد راحت کردند. ولی در حساس ترین سناریو یکی از دو تیم پورتو و لایپزیگ باید با لیگ قهرمانان وداع کند.

 

گروه E

ماریبور - سویا

لیورپول - اسپارتاک مسکو

 

قرمزهاز لیورپول امیدوار هستند با کسب برد در این دیدار خیال خودشان را برای سرگروه شدن در لیگ قهرمانان راحت کنند. شاگردان کلوپ این روزها در شرایط خیلی خوبی به سر می برند و برد پرگل این هفته برابر برایتون نشان از قدرت و آمادگی تیم کلوپ می دهد. لیورپول در این گروه با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد این درحالی است که سویا با ۸ امتیاز در رده دوم جای دارد و اگر می‌خواهد  شانس صعود به دور بعد را داشته باشد باید بتواند ماریبور را در خانه خود شکست دهد.

 

در دیگر دیدار این گروه ماریبور از تیم اسپانیایی سویا پذیرایی خواهد کرد. غیر از ماریبور بقیه تیم های این گروه شانس صعود به مرحله بعد دارند. این بازی برای تیم میزبان کاملا تشریفاتی است و حتی در صورت برد هم در قعر جدول قرار خواهد گرفت و نمی تواند به لیگ اروپا برود.

 

گروه F

فاینورد - ناپولی

شاختاردونتسک- منچسترسیتی

 

ناپولی که این هفته شکست تلخی برابر یوونتوس متحمل شد و صدر جدول لیگ ایتالیا را از دست داد، برای صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان فقط به ۳ امتیاز خارج از خانه برابر فاینورد نیاز دارد. تیم هلندی در این فصل بدون امتیاز بوده و هر ۵ دیدار قبلی خود را شکست خورده است. همین می تواند باعث شود تا تیم مائوریسیو ساری امیدوار باشد تا دست پر هلند را ترک کند. البته این تنها برای صعود ناپولی کافی نیست و آنها باید امیدوار به شکست شاختار از سیتی باشند. 

 

شاید ترمز بردهای سیتی در این فصل را تیم اوکراینی بکشد. سیتی در شرایطی به استقبال این بازی می رود که خیال خود بابت صدرنشینی راحت است. تیم گواردیولا با ۵ برد از ۵ دیدار خیال خود را به عنوان تیم نخست قطعی کرده و با توجه به نزدیکی دیدار حساس با یونایتد، چند بازیکن اصلی سیتی از جمله داوید سیلوا در این دیدار به میدان نخواهند رفت. البته گواردیولا عنوان کرده است به خاطر سلامت لیگ قهرمانان این بازی را جدی خواهد گرفت. تیم شاختار در صورت کسب یک تساوی به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا می شود.

 

گروه G 

لایپزیگ - بشیکتاش

پورتو - موناکو

 

تیم شگفتی ساز بشیکتاش موفق شده است به عنوان تیم نخست صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کند. این تیم حالا در دیداری تشریفاتی به مصاف تیم لایپزیگ خواهد رفت.  از این گروه تیم موناکو در کمال شگفتی حذف شد و هیچ شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارد.  رقابت برای صعود از این گروه بین دو تیم پورتو و لایپزیگ است. این دو تیم با ۷ امتیاز بعد از تیم صدرنشین ترکیه ای در رده های دوم و سوم قرار دارند و بازیهای روز آخر این گروه تکلیف تیم صعود کننده دیگر را مشخص خواهد کرد.

 

گروه H  

رئال مادرید - دورتموند  

 تاتنهام - آپوئل نیکوزیا

 

در این گروه نیز همه چیز مشخص شده است و هر دو دیدار این گروه حکم تشریفاتی بودن دارد. تنها رقابت مهم این گروه رقابت بین دورتموند و آپوئل است برای اینکه مشخص شود کدام تیز با قرار گرفتن در رده سوم راهی لیگ اروپا می شود. تیم بحران زده پیتر بوش باید در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادریدی قرار گیرد که دست کمی از تیم آلمانی ندارد و در لالیگا در رده چهارم قرار گرفته و این هفته نتوانست بیلبائو را از پیش روی بردارد.

 

در دیگر دیدار این گروه تاتنهام که نتایج شعیفی در لیگ برتر کسب کرده است و از همین الان می شود امیدی برای قهرمانی این تیم قائل نشد، به مضاف آپوئل قبرس خواهد رفت. دیداری که در ویمبلی برگزار می شود و بهترین فرست برای هری کین است تا بتواند شمار گلهای خود را در لیگ قهرمانان افزایش دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------