آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

دردسر تازه زیدان / رئال‌مادرید با یک دفاع وسط در بازی امروز!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,زیدان

زیدان شاید در بازی امروز قادر باشد که فقط از ناچو به عنوان دفاع وسط تخصصی استفاده کند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ رئال‌مادرید امروز باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لالیگا به مصاف سویا برود. دیداری که برای کهکشانی‌ها بسیار مهم است. چرا که آنها اختلافی هشت امتیازی با بارسا و سعی در کم کردن این اختلاف دارند. اما زیدان در بازی امروز با دردسری جالب روبرو است. سرخیو راموس در بازی گذشته رئال مقابل بیلبائو اخراخ شد و این بازی را از دست داد. همچنین واران هم در بازی امروز غایب است. ضمن اینکه کاسیمیرو هم به دلیل سه اخطاره شدن محروم است و زیدان حتی از این هافبک هم نمی‌تواند در پست دفاع وسط استفاده کند.

 

او در لیست خود برای بازی امروز فقط ناچو را به عنوان دفاع وسط دارد. البته وایخو هم در لیست دیده می‌شود. اما او نیز مصدومیتی دارد و معلوم نیست در ترکیب فیکس قرار بگیرد یا خیر؟ در هر حال زیدان بدون شک در چینش دفاعی امروز تیم خودش با مشکل مواجه خواهد شدو در بازی‌ای که رئال هر طور شده باید ببرد تا به روزهای خوب در لالیگا برگردد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------