آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید رونالدو نیست



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کریستیانو رونالدو

هواداران رئال مادرید ستاره پرتغالی را بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه نمی‌دانند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو پنج‌شنبه شب توانست پنجمین توپ طلای خود را کسب کند و با لیونل مسی در این زمینه برابر شود. این قضیه باعث شد دوباره بحث بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید میان هواداران و کارشناسان ورزشی مطرح شود. دو گزینه روی میز وجود داشت؛ رونالدو و آلفردو دی استفانو.

 

هر دو بازیکن عناوین فردی زیادی کسب کردند و برای مادرید گل‌های فراوانی به ثمر رساندند. دی استفانو برای سفیدپوشان ۳۹۶ بازی رسمی انجام داد و توانست ۳۰۷ گل به ثمر برساند. این اتفاق باعث شد مادرید پنج عنوان قهرمانی در اروپا به دست آورد. هم‌چنین پنج قهرمانی در لالیگا، یک کوپا دل ری، جام بین قاره‌یی و کوپا لاتینا کسب کرد. مهاجم آرژانتینی- اسپانیایی هم‌چنین با نحوه بازی‌اش همه جهان را تحت تاثیر قرار داد و مورد تحسین همه واقع شد. دی استفانو از هر دفاعی عبور می‌کرد و در میانه میدان نیز خوب کار می‌کرد. هم‌چنین هنر خاصی در گلزنی داشت و توانست پنج بار آقای گل لالیگا شود.

 

از طرفی رونالدو ۴۱۲ بازی با پیراهن مادرید انجام داد و توانست ۴۱۸ گل به ثمر برساند. مهاجم پرتغالی سه بار آقای گل لالیگا شد و به همراه مادرید سه لیگ قهرمانان، دو لالیگا، دو کوپا دل‌ری، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و دو جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

 

با توجه به این آمار انتخاب سخت می‌شود چون علاوه بر افتخارات کسب شده دو مهاجم در دو دوره زمانی متفاوت بازی می‌کردند. با این حال هواداران در نظرسنجی سایت آس شرکت کردند و بدون هیچ ابهامی بازیکن مورد نظر را انتخاب کردند. ۶۱.۶۲ درصد کاربران دی استفانو را بهترین بازیکن دانشتند و ۳۸.۳۸ درصد به رونالدو رای دادند. در این نظرسنجی ۲۰.۴۹۴ نفر شرکت کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------