عابدینی: به عملکرد تاج کم‌تر از ۵۰ نمی‌دهم/ حساب فدراسیون با ایران نوین تسویه می‌شود



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, عابدینی

رییس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید به عملکرد مهدی تاج نمره کم‌تر از ۵۰ نمی‌دهد.

 به گزارش ایسنا، امیر عابدینی درباره برگزاری جلسه در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز آمده‌ام که سلام و علیکی با اعضای فدراسیون داشته باشم. به نظر من دعوای فوتبال به فوتبال ارتباط دارد. ما در خیابان که با هم دعوا نداریم و در فوتبال با هم مشکل داریم. این گونه نیست که من به خاطر مشکلاتم آدم‌ها را نبینم و با آن‌ها ارتباطی نداشته باشم. نقاط قوت و ضعف همدیگر را می‌دانیم اما باید حمایت کنیم که فوتبال پیش برود.

 

او در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که فدراسیون فوتبال رایی را در اختیار دارد که بر اساس آن شرکت ایران نوین محکوم به پرداخت ۳۰ میلیارد تومان شده است گفت: چیزی که امروز شنیدم و آقای بهاروند گفتند این بود که آن املاکی که ایران نوین به عنوان رهن قرار داده بود، سازمان لیگ اعلام کرده که ما آن املاک را می‌فروشیم و اگر از قبل فروش این اموال طلب‌مان تسویه شد که هیچ، اگر نشد باید الباقی آن را پرداخت کنند. آن‌ها هم قبول کردند.

 

وی افزود: مجموع قرارداد با ایران نوین ۱۶۰ میلیارد تومان بود که ۵۴ میلیارد آن را در یک سال و ۶۰ میلیارد آن را در سال بعد باید پرداخت کرد و در ادامه هم ۴۰ میلیارد تومان دیگر هم به فدراسیون فوتبال داد که مجموع آن ۹۴ میلیارد تومان می‌شود. یعنی از ۱۶۰ میلیارد، ۶۶ میلیارد تومان را پرداخت نکرده است. فدراسیون فوتبال هم پذیرفته که این ۶۶ میلیارد به این شرکت خسارت وارد شده است. این به این معنا نیست که این پول را فدراسیون باید به آن شرکت بدهد بلکه به این معناست که این پول را فدراسیون که در قرارداد آمده است از این شرکت نخواهد گرفت.

 

او در ادامه درباره عملکرد مهدی تاج در فدراسیون فوتبال هم گفت: من اعتقاد دارم امسال سال تیم ملی است و وفاق بیش‌تر از هر چیز به درد می‌خورد. بگذارید این زمان بگذرد و رسانه‌ها هم به موقع خود انتقاد می‌کنند. در این مملکت واقعا به کجا نمی‌شود ایراد گرفت؟ همه جا ایراد دارد اما بر اساس وضعیت ارزیابی باید نمره بدهیم. باید ببینیم مدیریت تاج چگونه بوده است. من نمره‌ی زیر ۵۰ نمی‌دهم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------