فعالیت عضو محروم فدراسیون فوتبال در پستی مهم‌تر!/ هشدار کمیته اخلاق



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فساد در فوتبال

یکی از مسئولان سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال پس از محرومیت از سوی کمیته اخلاق، اکنون در سازمان لیگ مشغول فعالیت است.

به گزارش ایسنا، یکی از مسئولان سابق کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال که به دلیل صدور غیرقانونی آی.تی.سی برای یکی از بازیکنان فوتبال ایران و همچنین حضور تعدادی از بازیکنان خارجی بدون دریافت رضایت‌نامه بین‌المللی در لیگ ایران، از سوی کمیته اخلاق به سه سال محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده، در سازمان لیگ مشغول فعالیت است.

 

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در این‌باره اعلام کرد: "این مسئول سابق امور بین‌الملل از سوی کمیته اخلاق محروم شده اما اکنون در سمت مهم‌تری در سازمان لیگ مشغول به کار است. رای محرومیت این فرد قطعی است و کمیته اخلاق از همه بخش‌های فوتبال می‌خواهد که آرا و دستورات این کمیته را به درستی و به موقع اجرا کنند. در سازمان لیگ برای اجرای رای محکومیت این فرد، مقاومت وجود دارد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مبارزه با هرگونه فساد و تخلفی جدی است و توصیه می‌کنیم مسئولان سازمان لیگ در اجرای این حکم مقاومت نکنند،‌ در غیر این صورت خود تحت تعقیب این کمیته قرار می‌گیرند."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------