از غیبت سه بازیکن در تمرین استقلال تا خودداری شفر از مصاحبه



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,تمرین استقلال

دور جدید تمرینات استقلال با غیبت سه بازیکن آغاز شد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، تمرین روز دوشنبه استقلال بعد از چهار روز تعطیلی برگزار شد. در این تمرین سجاد شهباززاده که با ناراحتی رختکن تیمش را پیش از بازی با سپاهان ترک کرده بود، حاضر شد و بدون مساله خاصی به تمرین کردن پرداخت.

 

حسن بیت سعید، جابر انصاری و فرشید اسماعیلی، سه بازیکن استقلال بودند که در تمرین امروز استقلال حاضر نشدند. این سه نفر به دلیل مصدومیت در این تمرین حاضر نبودند و انتظار می‌رود که در روزهای آتی به تمرینات آبی‌های پایتخت ‌اضافه شوند.

 

در حالی که قرار بود تیم فوتبال استقلال امروز در دو نوبت به تمرین بپردازد، بازیکنان این تیم از شفر خواستند تا تمرین عصر را لغو کند و به جای آن به تمرین صبح ‌اضافه کند که این درخواست با موافقت شفر همراه شد و آبی‌های پایتخت به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

 

در این فوتبال درون تیمی روزبه چشمی حاضر نشد و برای ماساژ به درون رختکن رفت.

 

در پایان این تمرین اهالی رسانه از وینفرد شفر خواستند درباره وضعیت تیمش توضیحاتی بدهد ولی او درخواست خبرنگاران را قبول نکرد. این اتفاق در حالی رخ داد که  زمزمه‌هایی مبنی بر ناراحتی او از مسئولان باشگاه استقلال به گوش می‌رسد و شاید شفر خواست از پاسخگویی در این زمینه خودداری کند.

 

ساناک، مربی اهل جمهوری چک استقلال امروز می‌خواهد به ورزشگاه آزادی برود و بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را از نزدیک تماشا کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------