بارسلونا 4-0 لاکرونیا: شب درخشش سوارز و پائولینیو



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی , بارسلونا

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 دپورتیوو لاکرونیا را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کند. 

به گزارش ورزش سه ، شاگردان ارنستو والورده در ادامه نتایج خوب شان در رقابت های لالیگا، امشب هم مقابل لاکرونیا کار سختی نداشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

 

همانطور که انتظار می رفت تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4، روی پاس آندرس اینیستا، لیونل مسی گل اول بازی را به ثمر برساند؛ اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

سه دقیقه بعد لوئیس سوارز توانست دروازه لاکرونیا را باز کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. برتری آبی و اناری ها ادامه داشت؛ اما دفاع فشرده لاکرونیا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 28 الکس ویدال با یک شوت محکم می توانست قفل دروازه لاکرونیا را باز کند اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

 

 اما سرانجام در دقیقه 29، بارسا به گل رسید. روی ارسال عالی اینیستا به پشت مدافعان لاکرونیا بود که مسی صاحب توپ شد و بعد از کنترل آن، با یک بغل پای ساده، لوئیس سوارز را صاحب موقعیت کرد. مهاجم اروگوئه ای هم در مقابل دروازه خالی کار دشواری نداشت و به راحتی کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل بازی تا اندازه ای متعادل شد؛ اما چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه 37 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

فشار حملات بارسا در دقیقه 41 نتیجه داد و این تیم توسط پائولینیو به گل دوم رسید. این بار هم مسی بود که در متن حرکت قرار داشت و بعد از اینکه ضربه دیدنی او به تیر دروازه برخورد کرد، پائولینیو توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

 

بارسا در آخرین ثانیه های نیمه اول، با ضربه رابونای لوئیس سوارز به گل سوم رسید؛ اما در حالی که توپ از خط عبور کرده بود، داور گل را نپذیرفت تا این نیمه با نتیجه 2-0 به سود بارسا به پایان برسد.

 

بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسید. این بار سرخیو روبرتو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال تماشایی او از سمت راست را لوئیس سوارز در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد.

 

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد؛ اما کمی از فشار حملات این تیم کاسته شد. در مقابل بازیکنان دپور هم که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما موقعیت خاصی نتوانستند روی دروازه بارسا ایجاد کنند.

 

در دقیقه 67 مسی روی یک ضربه ایستگاهی، بار دیگر توپ را به تیر دروازه کوبید تا در زدن توپ به تیرک دروازه حریف در این دیدار هت تریک کرده باشد.

 

 دو دقیقه بعد خطای مدافع دپور روی سوارز باعث شد تا بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شود؛ اما ضربه مسی را دروازه‌بان دپور دفع کرد تا ستاره آرژانتینی در این دیدار موفق به گلزنی نشود.

 

اما بارسا در دقیقه 75 توانست به گل چهارم برسد. این بار روی ضربه ای که یوردی آلبا به تیر زد، پائولینیو توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند. برتری بارسا در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 4-0 این تیم به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------