آخرین برنامه 90 پاییز جنجالی شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

صحبت‌های حسین هدایتی و علی‌اکبر طاهری و واکنش علی دایی به اظهارات مدیر عامل سابق پرسپولیس یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های نود را رقم زد. 

به گزارش "ورزش سه"، برنامه نود دوشنبه شب(بیست و هفتم آذرماه) از ساعت 22:45 آغاز شد که گفت‌وگو با سروش رفیعی، هافبک ایرانی الخور قطر نخستین بخش آن بود و همچنین دو بازی جام حذفی بین تیم‌های بادران- پرسپولیس و همچنین خونه به خونه بابل- گسترش فولاد مورد بررسی قرار گرفت.

 

بخش ویژه این برنامه با صحبت‌های حسین هدایتی آغاز شد که در ادامه واکنش علی‌اکبر طاهری، مدیر عامل سابق پرسپولیس را در پی داشت و او درد بخشی از حرف‌های خود به عادل فردوسی‌پور هم انتقاداتی وارد کرد؛ علی دایی نیز روی خط برنامه نود آمد و پاسخ اظهارات طاهری را داد که مشروح این اتفاقات را در زیر می‌خوانید:

 

* نظرسنجی

«بهترین لژیونر ایرانی سال 2017 ؟»؛ مخاطبان برنامه نود می‌توانند با انتخاب یکی از بازیکنان کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، کاوه رضایی، سامان قدوس و رضا قوچان‌نژاد گزینه مورد نظرشان را ارسال کنند.

 

* آنچه در برنامه نود  دیشب (1396/9/27) مشاهده کردید: 

      بازی نمادین تیم منتخب 98 در کرمانشاه.

    مرور مهم‌ترین و جذاب‌ترین اتفاقات لیگ یک.

    ادامه بررسی اتفاقات مدیریتی در پرسپولیس و بررسی پرونده سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در فوتبال.

 

  آیتم ابتدایی برنامه نود به پخش گزارشی از حضور تیم منتخب 98 در شهر سر پل ذهاب برای انجام دیدار به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص داشت.

  

  به مناسبت فرار نزدیک بودن شب یلدا، گزارشی از طولانی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران پخش شد.

 

 خلاصه‌ای از عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک سال اخیر میلادی توسط فردوسی‌پور عنوان شد.

 

افشاگری دوباره هدایتی علیه مدیران سابق پرسپولیس؛ 

* هدایتی: 800 میلیون برای کاوه دادم اما به استقلال رفت!

حسین هدایتی، یکی از حامیان مالی پرسپولیس در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود پیرامون کمک‌هایی که به سرخ پوشان داشته است، اظهار کرد: این حق ما مردم و هواداران است که حقایق را بدانیم و شفاف‌سازی شود؛ طی 20 ماه بیش از 100 میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس عایدات و وصولی داشته ولی این درآمد خوب کجا رفته است؟؛ دلیل بر فساد و سوء استفاده نیست ولی مدیران باید شفاف سازی داشته باشند.

 

او ادامه داد: آقای شیرازی مدعی است 57 میلیارد تومان پرداخت کرده و در یک سال و نیم اخیر ما نیز 15 میلیارد پرداخت کردیم؛ در 30 ماه حدود 19 میلیارد ما دادیم و ایرانسل هم که 15 میلیارد تومان داده و حدود 10 میلیارد تومان نیز از فدراسیون در هر فصل دریافتی داشته‌اند؛ هواداران نیز که کمکی به باشگاه داشتند.

 

هدایتی اضافه کرد: ما حساب کردیم در یک فصل و نیم گذشته 100 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده شده و چه زمانی تا این اندازه درآمد داشته است؟؛ گاهی وزارت و روسای سازمان وقت از ما تقاضای کمک داشتند و ما هم اجابت کردیم.

 

حامی مالی پرسپولیس تصریح کرد: ما سال‌هاست با آقای دکتر دوست هستیم؛ بعد از برنامه نود ایشان اظهار لطف کردند صحبت کردیم؛ اما وقتی در افکار عمومی صحبت شد باید در افکار عمومی آن بحث جمع شود؛ مگر من از جیب شخصی کمک می‌کنم، باید به شخص جواب بدهم؟

 

او با بیان اینکه ربطی ندارد 700 تومن به وحید امیری ندادید ولی نگویید برای امیری پولی نگرفتیم، ابراز کرد: مگر من چه کاره بودیم هر روز پول دادم؟ اما حرف زده بودم برای رسیدن به قهرمانی پول پیش پرداخت بازیکنان را می دهم و دادم.

 

هدایتی عنوان کرد: باشگاه یک بار برای گولچ پول یورو خواست که تمام مبلغ آن را پرداخت کردیم؛ اینکه می‌گویند یورو را تبدیل به ریال کردیم، عجیب است چون شبانه از من درخواست یورو کردند و گفتند اگر تا شب با او قرارداد نبندیم و پول ندهیم، از ایران می‌رود؛ من نمی‌گویم این پول به حساب باشگاه نرفته ولی حرفم این است اگر پول گولچ را می‌دادند الان 2 میلیارد و 700 میلیارد تومان بدهی نداشتند.

 

او اذعان کرد: برای جذب کاوه رضایی پنج‌شنبه شب پیش من آمدند و گفتند تا فردا جمعه باید به او پول بدهیم ولی اگر 800 میلیون تومان را پرداخت نکنیم، کاوه به استقلال می‌رود؛ به دلیل تعطیل بودن بانک‌ها، از صرافی 200 هزار یورو پول گرفتم و به مدیران وقت پرسپولیس دادم ولی به یک باره شنبه شد و دیدم کاوه به استقلال رفت و هنوز که هنوز است، قرار شده آن پول را به من بدهند.

 

حامی مالی پرسپولیس اظهار کرد: 19 میلیارد تومان از ما پول گرفتید ولی چرا دروغ می‌گویید؟ نمی‌خواهم تشکر کنید ولی تکذیب هم نداشته باشید.

 

هدایتی یادآور شد: قبل از آن دربی که پرسپولیس 4 بر 2 برد، به بازیکنان گفتم اگر امروز نتیجه 6 تایی‌ها را تکرار کنید، نفری یک BMW هدیه می‌گیرید ولی در صورت نتیجه‌ای غیر از آن و کسب پیروزی، 10 سکه تقدیم می‌کنم و به آقای ترکاشوند هم دادم؛ در تصاویر مشخص است که سکه‌ها در جیب آقای خبیری هست و قرار بود در رختکن به بازیکنان پرداخت شود اما آقای طاهری گفت در شان مدیریت و شما نیست که در رختکن نفری 10 سکه را بدهیم؛ یک سال و نیم بعد فهمیدم نفری سه سکه به بازیکنان داده‌اند؛ شاید به ما ارتباطی ندارد در کار مدیریتی شما دخالت کنیم که سه سکه بدهید ولی حداقل 7 سکه دیگر را به ما بازگردانید.

 

او با بیان اینکه مگر من بدهکار شما(طاهری) هستم که همیشه از من مطالبه پول داشتید، گفت: در لیست اسپانسری، موضوع 10 میلیارد تومان برای سال گذشته است؛ در 30 ماه گذشته 19 میلیارد تومان به پرسپولیس داده‌ام؛ آقای طاهری به من گفتند به دلیل کهولت سن فراموشی گرفته‌ام ولی یادش نیست چرا در خیابان الهیه سر آن ساختمانتان با من قرار می گذاشتند؟

 

حامی مالی پرسپولیس اضافه کرد: از من پول می‌گرفتید و می‌گفتید نمی‌خواهیم از آقای وزیر بفهمد؛ اما من با وزیر ورزش موضوع را در میان گذاشتم که گفت تشکر هم می‌کنم چنین کاری کردید.

 

هدایتی اضافه کرد: چرا الان بچه‌ها و آقای برانکو می‌گویند فلان مقدار طلب داریم؟ رویانیان و دیگران را مقصر دانستند ولی خودشان بیش از 12 میلیارد تومان بدهی گذاشته‌اند و رفته‌اند.

 

 

 گزارشی از عملکرد لژیونرهای ایرانی طی یک هفته اخیر پخش شد.

 

 

در بخش آنالیز برنامه نود به بررسی تقویم تیم ملی تا شروع جام جهانی 2018 پرداخته شد که در آن به نگاه کارلوس کی‌روش به تمام مسابقات لژیونرهای ایرانی اشاره داشت.

 

* حرف‌های سروش رفیعی از معافیت تا رفتن به قطر

سروش رفیعی، هافبک ایرانی الخور قطر در گفت‌وگوی حضور با فردوسی‌پور اظهار کرد: سرگرمی من از همان اول فوتبال بود و از مدارس فوتبال کارم را شروع کردم؛ ابتدای کارم نیز همزمان با شروع به کار مدرسه فوتبال آقای پیروانی شد؛ از همان زمان که آقای کاویانپور در پرسپولیس شماره 7 می‌پوشید به این پیراهن علاقه داشتم.

 

او ادامه داد: به نظرم در فصل جاری حداقل یکی از دو تیم شیرازی حق دارند و می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند و مردم شیراز دوباره به ورزشگاه بروند و مسابقات لیگ برتر را ببینند.

 

رفیعی درباره قراردادهایش در فوتبال ابراز کرد: نخستین قراردام در لیگ حرفه‌ای با فجر سپاسی بود که فقط پاداش می‌گرفتم؛ همیشه سعی کردم قراردادهایم را صرف خانواده‌ام کنم؛ شرایط اقتصادی خانوادگی خوبی نداشتیم و پدرم برقکار ساختمان بود؛ تا یک زمانی کار کرد ولی بعد از تصادف نتوانست کار کند؛ تا زمانی که به لیگ برتر آمدم مادرم بحث اقتصادی خانواده‌ام را بر دوش داشت اما از زمان حضورم در لیگ برتر همراه فجر سعی کردم به خانواده‌ام کمک کنم؛ خدا را شکر از زمان رفتنم به فولاد تاکنون بحث اقتصادی خانواده‌ام با من شده است.

 

هافبک ایرانی الخور در خصوص بحث باطل شدن کارت معافیتش گفت: در آن زمان، 10 سال در فجر سپاسی بازی کردم ولی معافیت کفالت گرفتم؛ حتی بعد از آن یک فصل و نیم دیگر هم در فجر بودم و یک سال با اینکه تیم در لیگ یک بود، بازی کردم؛ قراردادم نیز 10 میلیون تومان بود که 7 میلیون تومان دریافتی داشتم.

 

او اذعان کرد: بعد از اینکه این مباحث پیش آمد، یک سری کارت‌ها باطل شد؛ ابتدا گفتند بخاطر نابینایی کارت معافیت گرفتم؛ یک زمانی گذشت ولی از نیم‌فصل دوباره کارتم باطل شد؛ به هر نهادی رفتم تا بگویم من مقصر نیستم ولی جواب نگرفتم؛ نمی‌شود قضاوت کرد و راجع به حرکت مهرداد پولادی صحبتی انجام داد اما نیامدن او به ایران در سخت‌گیری برای سربازها بی‌تاثیر نبود.

 

هافبک سابق پرسپولیس عنوان کرد: زمانی که قرارداد بود به تراکتورسازی برویم، مقرر شده بود پول خوبی بگیریم؛ 8-7 ماه نمی‌گذاشتند در تیمی بازی کنیم اما چند نفر بودیم که فقط می‌خواستیم بازی کنیم؛ در تراکتور پاداش و سکه گرفتم ولی واقعا سخت گذشت و در حد درآمد خوب نبود.

 

سروش رفیعی یادآور شد: با همه آن سختی‌ها و اتفاقاتی که رخ داد، یکی از بزرگترین درس‌های زندگی‌ام را در آن زمان گرفتم و موجب شد خیلی خیلی صبورتر و پخده‌تر شوم؛ در آن زمان با انسان‌های بزرگی مثل سردار کمالی، سردار باران چشمه و ... برخورد داشتم ولی در نهایت کارم پیش نرفت.

 

او ادامه داد: در زمان حضورم در تیم ملی و قبل از جام ملت‌های آسیا که آقای کی‌روش من را دعوت کرد، سعی داشتم درک کنم آقای کی‌روش چه می‌خواهد؛ می‌دانستیم باید بیشتر تلاش و در کار دفاعی مشارکت داشته باشیم؛ در دو فصل اخیر میزان دوندگی، توپ قطع کردن و ... حضورم در کارهای دفاعی بیشتر بوده است؛ سعی کردم خودم را به خواسته‌های آقای کی‌روش برسانم؛ در سیستم آقای کی‌روش ناخودآگاه به کار دفاعی می‌ورید و من هم سعی کردم عملکرد مورد انتظار ایشان را داشته باشم.

 

هافبک ایرانی الخور در خصوص وضعیت شهر زادگاهش، ممسنی گفت: برنامه خاصی دارم و سعی دارم اگر مسؤولان کمک کنند کار خوبی برای پیشرفت ورزش در شهر ممسنی داشته باشم.

 

رفیعی تاکید کرد: بحث سربازی من را اذیت کرد و قبل از جام ملت‌ها 30 روز با تیم ملی تمرین نداشتم اما آقای کی‌روش حتی به مسؤولان گفتند اگر من و مهرداد پولادی را نبرند، دو بازیکن دیگری جایگزین نخواهند کرد؛ حق آن تیم قهرمانی در جام ملت‌ها بود.

 

 

او اضافه کرد: بعد از جام ملت‌ها، یک سال و نیم به دلیل سربازی نتوانستم با تیم ملی باشم و همین اتفاق به من ضربه زد؛ شرایط راحت‌تری برای بازگشتم به تیم ملی بود چون تنها مسعود شجاعی در پست هافبک هجومی بود ولی حالا هر بازیکنی در یک اردو نباشد، ممکن است بازیکن دیگری بیاید و جای او را بگیرد.

 

  کلیپی از لحظات جذاب و عجیب بازی‌های نیم‌فصل اول لیگ یک فوتبال ایران پخش شد.

 

سعید پاژخ، بازیکن سابق استقلال و ماشین‌سازی که اکنون به بیماری سخت پنفیگوس مبتلا شده در مصاحبه‌ای ضبط شده راجع به وضعیتش گفت و درخواست کمک از مسؤولان کرد.

 

 گزارشی از بازی معوقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل بادران همراه بود، پخش شد.

 

* اظهارات مهم طاهری راجع به اتفاقات پرسپولیس

علی‌اکبر طاهری، مدیر عامل سابق پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: یک سری موارد هفته قبل عنوان شد که گفتم؛ سازمان‌های نظارتی و بازرسی می‌توانند به موضوعات مالی باشگاه پرسپولیس ورود کنند اما یک سری مسائل گفته می‌شود که شائبه‌هایی به وجود می‌آورد.

 

او ادامه داد: ما دیدیم یک نفر هدیه‌ای داده است؛ من می‌گویم در فصل 95-94 ، ورودی ما 34 میلیارد تومان و یک سال بعد 36 میلیارد تومان بوده است که از اجاره اماکن، دریافتی ای اف سی، شهریه دانشگاه و ... به دست آمده و از سامانه هواداری 44 میلیارد و 300 میلیون تومان جذب کرده‌ایم.

 

طاهری اضافه کرد: این فرد(هدایتی) آنقدر دروغ می‌گوید که دروغ خودش هم باورش شده است؛ فردا یا پس فردا نشست مطبوعاتی خواهم گذاشت و تمام مسائل را می‌گویم.

 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: 18 سال از عمر برنامه 90 می‌گذرد؛ در این مدت به اسم روشنگری فوتبالی چه اتفاقی افتاده است؟ آیا مسائل داوری ما از این برنامه بالا رفت؟ اگر اتفاق جالبی افتاده عنوان کنید ولی اگر هدف ما جذب مخاطب بوده بحث دیگری است؛ شما اجازه می‌دهید یک فردی در رسانه ملی هر حرفی دلش می‌خواهد بزند؟؛ مگر هر کسی می‌تواند در رسانه ملی صحبت کند؟

 

او با اشاره به بحث حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها گفت: مگر من می‌توانم بگویم در دربی ثانیه‌ای 6-5 میلیون تومان تبلیغات می‌گیرند ولی اجازه نمی‌دهند یک شرکت تبلیغات 50-40 میلیون تومانی را با  یک میلیارد و 200 میلیون تومان بگیرد؟

 

طاهری اضافه کرد: 400 تا 500 میلیارد تومان حداقل حق پخش تلویزیونی است که در هر فصل باید به باشگاه‌ها برسد و 70 درصد منابع مالی باشگاه‌ها از این راه تامین می‌شود ولی آیا این کار در ایران صورت می‌گیرد؟

 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: بنده در این باشگاه صحبتی راجع به هیچ فردی نزدم؛ به تمام افراد احترام گذاشتم و بی‌احترامی نکردم یا تهمت نزدم؛ از بخش قضایی تشکر کردم که به ما کمک کردند ولی بنده اجازه نمی‌دهم با من آیتم برنامه را بچینند؛ ما کاری که انجام دادیم را گفتیم.

 

طاهری اظهار کرد: آقای فردوسی‌پور! سال 94 بعد از 6-5 هفته گفتید با اقتدار شانزدهم هستید؛ بنده گفتم باید کارشناسان جوابگو باشند و نتایج تیم هم مشخص شد.

 

او پیرامون پرونده شکایت ریزه اسپور از پرسپولیس و طارمی گفت: شما(فردوسی‌پور) طوری حرف‌ها را مطرح می‌کنید که انگار مدیر آن باشگاه چه تلخفی کرده است؛ وکیل باشگاه که یکی از وکلای خبره هستند به همراه آقای ابراهیمی، وکیل طارمی صحبت کردند تا موضوع حل شود؛ بیست و چهارم فروردین ماه آقای طارمی با باشگاه پرسپولیس قراردادی دو ساله امضاء کرد و ما هیچ تخلفی انجام ندادیم.

 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جلسه اخیر آقای گرشاسبی به همراه وکیل و مدیر امور بین‌الملل باشگاه با مسؤولان ریزه اسپور، آنها گفتند تمام مطالبی که در رسانه‌های ما اعم از شنیداری، نوشتاری و ... و مباحث مجازی و ادعای برخی افراد که گفته‌اند به باشگاه پول دادیم را به فیفا ارائه کرده‌اند.

 

 طاهری یادآور شد: بیست و چهارم فروردین ماه 95 قراردادی امضاء کردیم تا آقای طارمی دو فصل دیگر در پرسپولیس بماند که مستند و قابل ارائه است؛ روز قبل از اینکه او به ترکیه برود، سر مبالغ هم به توافق رسیدیم ولی یک هفته بعد دیدیم طارمی با ریزه اسپور قرارداد بسته که آقای ابراهیمی، وکیل این بازیکن هم گفت خود من هم از این انتقال تعجب کردم.

 

او ادامه داد: همان مقطع قصد شکایت از طارمی داشتیم ولی بعد از صحبت با او قرار شد، نماینده باشگاه به ترکیه برود و همراه او به ایران بیاید که همین اتفاق هم رخ داد؛ ضمن اینکه آقای وثوق احمدی گفت اگر ما یک دست خط هم از طارمی داشته باشیم، در فیفا قابل استناد است.

 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی نکردن گولچ با وجود قرارداد سنگینی که داشت، اظهار کرد: آیا مدیر عامل باشگاه کنار زمین می‌ایستد تا بگوید یک بازیکن بازی کند یا خیر؟؛ یک روز بشار رسن بازی می‌کند و یک روز محسن مسلمان؛ طارمی هم وقتی از ترکیه برگشت چند هفته نیمکت‌نشین بود.

 

طاهری یادآور شد: چه کسی گفته به گولچ پول ندادیم؟ 154 میلیون تومان پول به او پرداخت کردیم.

 

او با بیان اینکه مشکل آقای دایی 115 میلیون تومان بوده ولی الان 3 میلیارد تومان شده است، اذعان کرد: خواسته ایشان در ابتدا کم بوده ولی در ادامه خواسته عوض شده و به دلیل شکایت آقای دایی بیشتر شده است؛ ضمنا هیچ نامه‌ای از آقای دایی به دبیرخانه نرفته و فقط یک نامه برای ذی حساب رفته است.

 

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید: ایشان(علی دایی) قبلا گفته بود 9 نامه به باشگاه پرسپولیس زدیم ولی الان می‌گوید 36 نامه که متناقض است؛ مگر با آقای دایی پدر کشتگی داریم که نامه‌های ایشان را نگیریم؛ دبیرخانه باشگاه تمام نامه‌ها را دارد؛ ضمنا قرار بود صحبت های آقای دایی صورت جلسه شود که این اتفاق نیافتاد.

 

* دایی: طاهری کاملا دروغ می‌گوید

علی دایی، سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود عنوان کرد: متاسفانه آقای طاهری خیلی قشنگ دروغ می‌گوید؛ ایشان حداقل نسبت به مسئله من کاملا دروغ می‌گوید چراکه در دو سال گذشته 36 نامه من بی جواب گذاشت و به اجبار مجبور شدم با دست خط خودم نامه‌ای بنویسم.

 

او ادامه داد: 100 میلیون تومان برای مالیات و چند میلیون برای ثبت شکایت در کمیته انضباطی دادم که به باشگاه پرسپولیس نامه زدم فقط این مبالغ را پرداخت کنند از شکایتم صرف نظر خواهم کرد ولی چنین کاری انجام ندادند و حالا همه مسائل را دروغ می‌گویند.

 

علی دایی تصریح کرد: اگر قرار است مدرکی رو بشود، رو می‌کنم؛ آقای طاهری هیچکدام از نامه‌هایم را جواب ندادند و فکر کردند همینطور است؛ به احترام پرسپولیس و هواداران گفتم پول سال سوم را نمی‌گیرم ولی کاری کردند که براساس قانون شکایت کردم و کمیته استیناف نیز باشگاه پرسپولیس را محکوم کند؛ البته بنده دیشب با آقای گرشاسبی راجع به این موضوع هم جلسه‌ای داشتم.

 

سرمربی سایپا اضافه کرد: راجع به خود من 100 درصد آقای طاهری دروغ می‌گوید؛ آنها در آخر سر و بعد از آنکه تعداد زیادی نامه زدم، به دبیرخانه باشگاه گفته بودند نامه ما را نگیرند که به اجبار ما نامه را به کمیته انضباطی بردیم.

 

دایی خطاب به طاهری عنوان کرد: اجازه نمی‌دهم امثال آقای طاهری که خودش را با شریعت معرفی می‌کند و شمایی که در فوتبال نبودید و به یک باره در فوتبال ظاهر می‌شوید و یک سری حرف ها را راجع به منی که جان و زندگی و همه چیزم را در فوتبال گذاشتم، صحبت کند؛ آقایان نامه من را نمی‌گرفتند و بنده آن را به کارمند باشگاه تحویل می‌دادم.

 

او یادآور شد: موقعی که دبیرخانه نامه ما را ثبت نمی‌کند و هزار بار همه صحبت کردیم این اتفاق افتاده، چه واکنشی داشتند؟؛ به چه کسی باید بگوییم که نامه ما را نمی‌گرفتند؟ همین آقای علی اکبر طاهری و دار و دسته ایشان بودند که موجب بروز این اتفاقات شدند؛ کسی که(علی دایی) آمده بود با 112 میلیون تومان از شکایتش صرف نظر کند را مجبور به این کار کردند؛ آقای جمشیدی، حراست و همچنین وکلای باشگاه در جریان این موضوع هستند؛ تا کی می‌خواهید به مردم دروغ بگویید؟

 

علی دایی تاکید کرد: با آبرو و حیثیت من در تمرین پرسپولیس بازی کردید و در همین مملکت خیلی‌های شما جوابتان را می‌گیرید؛ آقای ترکاشوند، معاون ایشان(طاهری) با من جلسه گذاشته و به دفتر من آمده است؛ این را که دیگر نمی‌تواند بگوید نه؛ در دفتر بیمه من آمد و حرف زدیم؛ این مسائل را به آقای ترکاشوند و جمشیدی گفتم ولی بیش از دو سال خبری از پیگیری آنها نیست.

 

او ابراز کرد: در کمیته انضباطی، با دست خط خودم در بیست و هشتم آبان 95 نامه زدیم که در یک هفته این 112 میلیون تومان من را بدهید و هیچ شکایتی ندارم؛ در کمیته انضباطی این نامه موجود است ولی موقعی که جواب ندادند مجبور به شکایت شدم.

 

* بررسی پرونده مالی سرخابی‌ها در مجلس

محمد حسن‌نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: این برنامه، علی دایی، باشگاه پرسپولیس و ... ماندگار هستند؛ مجلس قصد دارد ورود کند تا بساط همه این مسائل مالی برچیده شود و قرار است مباحث مالی سرخابی‌ها بررسی شود.

 

او ادامه داد: چرا باید پرسپولیس و استقلال تا این اندازه آنقدر محکوم شود؟ محکومیت برای ایران است، نه یک باشگاه و به همین دلیل مجلس قصد دارد ورود کند چون این اتفاقات برای مملکت هزینه دارد.

 

حسن‌نژاد با انتقاد از دخالت افراد اسپانسر در امور باشگاهی پرسپولیس و استقلال گفت: مگر هواپیمایی قطر در کار بارسلونا دخالت می‌کند؟ چرا کسی بخاطر 15 میلیارد تومان این حواشی را به وجود می‌آورد؟

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما غیر از وزیر ورزش با کسی کار نداریم؛ اگر هم وزیر به مدیران عامل باشگاه‌ها گفته از کسی پول بگیرید اشتباه کرده است؛ حساب و کتاب دقیق باشگاه‌ها مشخص است و اگر کسی نمی‌تواند ادامه بدهد باید از کارش برود.

 

او عنوان کرد: نمایندگان مجلس به طور جدی به پرونده مالی سرخابی‌ها ورود خواهند کرد.

 

 آیتمی به مرحوم صالحی، داور فوتبال ایران که به تازگی از دنیا رفته است، اختصاص داشت.

 

 گزارشی از نخستین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین تیم‌های خونه به خونه بابل و گسترش فولاد تبریز پخش شد.

 

* نتیجه نظرسنجی

بیش از یک میلیون و 917 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که حدود 45 درصد اعتقاد داشتند علیرضا جهانبخش بهترین لژیونر فوتبال ایران در سال 2017 بوده است.

برنامه نود این هفته ساعت 02:36 بامداد روز سه‌شنبه، بیست و هشتم آذرماه خاتمه یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------