آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پیام لبرون جیمز به ترامپ با پوشیدن کفش‌های سیاه و سفید



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,کفش های لبرون جیمز

لبرون جیمز در نیمه اول بازی واشنگتن ویزاردز و کلیولند کاوالیرز کفش‌هایی پوشید که یکی از آن‌ها سیاه و یکی سفید بود. او به منظور مقابله با تبعیض‌ نژادی و اعلام تساوی این حرکت را انجام داده است. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از AP، لبرون جیمز، ستاره بسکتبال آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در مسابقه کاوالیرز و ویزاردز کفش‌هایی پوشید که یکی از آنها سیاه و دیگری سفید بود. بر روی این  کفش با حروف طلایی کلمه "تساوی" نوشته شده بود.

 

جمیز بعد از بازی‌ در بیاینه‌ای درباره ترامپ، گفت‌: آمریکا کشور زیبایی است و ما به یک نفر اجازه نمی‌دهیم که به ما زیبایی و قدرت این کشور را دیکته کند. جیمز که تاکنون چهار بار بازیکن ارزشمند NBA شده است درباره کفش‌هایش در بازی دیروز، گفت‌: ما می‌دانیم که در چه شرایطی قرار داریم و می‌دانیم که چه کسی زمام کار را در دست دارد.

 

جیمز در ادامه‌ درباره لزوم برابری حقوق صحبت کرد. او افزود: برابری این است که حقوق یکدیگر را بشناسیم و بدانیم که به عنوان زن و مرد، سیاه و سفید چه قدرتی داریم. نژاد مهم نیست.

 

جیمز چندی پیش در توییتر خود ترامپ را یک مفت خور نامیده بود و اعلام کرده بود ترامپ نمی‌داند که چقدر کودک به او به عنوان رییس‌جمهور آمریکا نگاه می‌کنند و از او انتظار رهبری و تشویق دارند. این که او را نمی‌فهمند من را بیش‌تر رنج می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------