اهمیت حیاتی یک جام ساده برای مرد مونقره‌ای آبی‌ها



  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی ,استقلال

سرمربی آبی‌پوشان عصر امروز روزی حیاتی را می‌گذراند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ استقلالی ها عصر امروز باید در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران‌جوان بوشهر بروند و حالا شاید استرس این بازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برایشان کمتر از استرس فینال نباشد.

 

روز گذشته پرسپولیس در همین رقابت ها مقابل صنعت نفت آبادان با کمی بدشانسی حذف شد و جام حذفی را در همین مرحله یک هشتم تمام شده دید. برد صنعت نفت و صعودش به جمع 4تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حالا شاید انگیزه مضاعفی به بازیکنان ایران‌جوان بوشهر داده باشد و آنها شب گذشته را با این رویا به خواب رفته باشند که یک تیم دیگر از خطه جنوب کشور، یکی دیگر از تیم های بزرگ پایتخت را حذف کند و مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با سه تیم از جنوب کشور و یک تیم از شمال برگزار شود و جام حذفی واقعا جام شگفتی ها باشد.

 

سرمربی آبی پوشان اما قطعا با شرایطی که دارد نمی خواهد به شکست فکر کند. مرد مونقره ای نیمکت استقلالی ها که شاید برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، تنها روی کاغذ شانس داشته باشد و این موضوع حداقل در لیگ هفدهم برایش یک رویای دور از دسترس باشد اما به جام حذفی فکر می کند.

 

جامی که برای رسیدن به آن راه کوتاهتری را باید طی کند و تنها با سه بازی دیگر می تواند با آوردن یک جام، پس از مدت ها ناکامی، موفقیت را به خانه آبی پوشان ببرد و یک بار دیگر خودش را در دل هواداران این تیم که فصل سختی را پشت سر گذاشته اند باز کند. پیرمرد آلمانی که از روز اولی که روی نیمکت استقلالی ها نشسته تشنه برد است و در هفته های اخیر با بردن سپاهان روی نوار موفقیت افتاده است نمی خواهد شانس قهرمانی در جام حذفی و خوشحال کردن هواداران استقلال را از دست بدهد.

 

حالا ایران‌جوان حتی اگر به این فکر کند که همین دیروز صنعت نفت توانسته پرسپولیس را ببرد یا به برد سال ها پیش شاهین دیگر تیم بوشهری و حذف استقلال در همین جام حذفی هم فکر کند، باز هم سد آرزوهای مرد آلمانی را پیش رو دارد برای اینکه به شگفتی سازی فکر کند. سدی که وینفرد شفر به این راحتی ها از آن نخواهد گذشت و حالا قهرمانی در جام حذفی شاید بزرگترین هدف این فصلش باشد. قهرمانی ای که دل هواداران استقلال را آرام و رابطه شان را با پیرمرد آلمانی بیش از پیش خواهد کرد.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------