برانکو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ بهترین پنالتی‌زن‌های ما ضربات‌شان را خراب کردند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی, برانکو

سرمربی پرسپولیس از شکست روز گذشته تیمش مقابل صنعت نفت در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش در خصوص شکست مقابل صنعت نفت در جام حذفی اظهار داشت: بسیار ناراحت و غمگین هستم که نتوانستیم از این مرحله عبور کنیم. ولی نمی‌توانم از بازیکنانم ناراحت باشم چرا که آنها در مدت حضورم در پرسپولیس خوب کار کردند. به خاطر این ناراحتم که می‌خواستیم تا انتها برویم ولی نتوانستیم. 

 

وی افزود: بازی ضعیف‌تر نسبت به بازی قبل مقابل صنعت نفت داشتیم ولی با این وجود 10 شانس صد در صد روی دروازه ایجاد کردیم که باید گل می‌شد. موقعیت‌های پنالتی از سوی علیپور و منشا که بهترین‌ پنالتی‌زن‌های ما بودند از دست رفت. به هر حال این قانون قدیمی و نانوشته فوتبال است که وقتی تیمی فرصت‌ها  از دست بدهد معمولاً می‌بازد. در این دیدار نفت آبادان خوب بازی کرد و بازیکنانش انگیزه بالایی داشتند، اما فقط یک شانس گل داشتند و من تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

وی در مورد اینکه بازهم به علیپور و منشا فرصت پنالتی‌زدن می‌دهد یا نه، گفت : طبیعی است که این کار را خواهم کرد. این مسائل در فوتبال وجود دارد و رونالدو و مسی هم پنالتی خراب کرده‌اند. گاهی این چنیناتفاق می‌افتد و در این میان بحث تمرین و تمرکز خیلی مهم است که باید روی آن بیشتر کار کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد حواشی اخیر دعوای طاهری و هدایتی و مسائل آلودگی هوا در از بین رفتن تمرکز تیم عنوان کرد: همه این موارد فاکتورهای برهم زدن تمرکز تیم است اما من دنبال بهانه نیستیم. با وجود تمام مشکلات باید تمرکز می‌کردیم و انرژی و انگیزه لازم را برای نتیجه جمع می‌کردیم. مشکلات وجود داشتند ولی نمی‌خواهم آن را بهانه قرار دهم.

 

برانکو با اشاره به حمایت هواداران پس از شکست تیم گفت: از تمام آنها تشکر می‌کنم. به خاطر هواداران بیش از همه ناراحتم، آنها در تمام مدتی که اینجا بودم به طور ثابت یار دوازدهم ما بوده و هستند. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم شادشان کنیم.

 

وی با اشاره به قضاوت اشکان خورشیدی و اینکه برای چندمین بار اشتباهاتی علیه پرسپولیس در دیدارهای مختلف داشته گفت: داور در واقع معجزه‌وار در سطح بزرگترین داوری جهان قضاوت کرد. این را کاملاً جدی می‌گویم، اگر بازیکنان اعتراض داشتند نظر خودشان بوده و نظر من این است که داوری خوب بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------