شفر: صنعت نفت در سطح بالایی بازی می‌کند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, شفر

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش برابر صنعت نفت آبادان بازی سختی دارد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: فردا مقابل یک تیم بسیار خوب به میدان می‌رویم. ما چند بازی آخر حریف را دیده‌ایم و آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. حریف‌مان در سطح بالایی بازی می‌کند.

 

او افزود: ما فردا به هواداران بسیار احتیاج داریم و امیدوارم فردا از ما حمایت کنند. امروز و دیروز تمرینات بسیار خوبی برای بازی یکشنبه داشتیم. بعد از بازی قبلی که در لیگ و جام حذفی داشتیم، شرایط بسیار خوبی داریم و باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

 

سرمربی استقلال درباره وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار کرد: برای ما مهم نیست که آن‌ها پرسپولیس را بردند. ما می‌دانیم که آن‌ها تیم خوب و محکمی هستند و به خوبی ضد حمله می‌زنند. برابر پرسپولیس به خوبی تیم حریف را پرس کردند و نتیجه خوبی کسب کردند ولی ما هم تیم خوبی هستیم. فردا باید بهترین سطح بازی خودمان را ارائه دهیم و می‌دانیم بازی راحتی نداریم. برای من غافلگیر کننده است که چرا نفت آبادان با کیفیت بالایی که دارد، در رده بالای جدول نیست.

 

او درباره وضعیت برزای و کریمی گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. امروز و امشب دوباره فیلم‌های حریف را تماشا می‌کنم و فردا درباره حضور بازیکنان تصمیم می‌گیرم. از حضور این دو بازیکن در فهرست بسیار خوشحالم. محسن کریمی در تمرینات ما همیشه خوب عمل می‌کند و بهنام نیز شرایط خوبی دارد. نمی‌دانم آخرین بازی بهنام برزای چه زمانی بود و فکر می‌کنم نیاز به زمان دارد تا در شرایط بهتری قرار بگیرد.

 

شفر درباره مصدومیت شهباززاده بیان کرد: شهباززاده مصدوم است و چند روز پیش به ما گفت که بیمارستان بوده و شرایط خوبی ندارد. او در فهرست فردای ما نیست و نمی‌تواند بازی کند.

 

او درباره وضعیت منتظری در خط دفاعی این تیم گفت: روزبه یک بازیکن ملی است و خوشحالم که پژمان منتظری به تیم بازگشته است زیرا او در داخل زمین رهبر است. منتظری در رختکن و زمین با جوانترها صحبت می کند و باید ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

 

سرمربی استقلال درباره مهاجمی که قرار است به تیمش اضافه شود گفت: من همواره با مدیرعامل باشگاه در تماس هستم و او در حال تلاش کردن برای جذب این بازیکن است. مطمئنم کار این بازیکن به‌زودی انجام می‌شود و می‌دانم که مدیرعامل و آقای توفیقی در حال تلاش هستند تا این بازیکن به زودی به استقلال اضافه شود. من یک یا دو بازیکن دیگر را بررسی می کنم تا به تیم اضافه شوند زیرا ما مسابقات زیادی در نیم فصل دوم داریم و می خواهیم عملکرد خوبی در آسیا داشته باشیم. قبلا به شما گفتم که نمی خواهیم نتیجه بازی ۶ بر یک برابر العین تکرار شود و می خواهیم آن نتیجه جبران شود. ما بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم ولی در فوتبال طبیعی است که بازیکنان تغییر کنند و این اتفاقی است که در همه دنیا رخ می دهد. نظر من را مدیرعامل باشگاه می‌داند و به من هم گفته اند که می‌خواهند این اتفاق رخ دهد. من نمی‌توانم دقیقا به شما بگویم چه زمانی بازیکن به اضافه می‌شود و من هم امیدوارم این اتفاق زودتر رخ دهد. همه چیز در اختیار باشگاه است و بازیکن نیز منتظر باشگاه است. خوشحالم که هوا بهتر شده و مردم می‌توانند بیرون بیایند و روی کوه‌ها برف است و فردا هم کریسمس است.

 

او در پایان اضافه کرد: امیدوارم بازی ال کلاسیکو را حتما ببینید. البته من طرفدار فوتبال آلمان و استقلال هستم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------