درخشان :امکانات برایم در نفت فراهم نبود/ در رختکن پرسپولیس هم جاسوس بود



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, درخشان

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت با بیان اینکه امکانات برای وی در این تیم فراهم نبود، به بحث اختلافش با علی کریمی اشاره کرد و گفت: فوتبال بدون احترام هیچ چیزی ندارد.

حمید درخشان در گفتگو با  مهر، به بحث جدایی اش از تیم نفت تهران پرداخت و تاکید کرد که علت کنار رفتنش از نیمکت نفت نه مسائل مالی بلکه نداشتن امکانات اولیه موردنظر یک سرمربی است. وی همچنین به بیرون آمدن اخبار رختکن تیمش اشاره کرد و گفت: در رختکن پرسپولیس هم جاسوس وجود داشت.

 

فکر می کردم شرایط در نفت بهتر می‌شود

جدایی ام از تیم نفت علت خاصی نداشت. در این تیم امکانات لازم در اختیارم نبود. فکر می کردم شرایط بهتر می شود ولی اینطور نشد. من تمام تلاشم را برای بهبود شرایط به کار بستم ولی به آن شکلی که فکر می کردم، نشد. تیم هم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. شاید تیم نیاز به شوک داشت و من با رفتنم این شوک را دادم.

 

از یک هفته قبل به کناره گیری فکر کرده بودم

اینطور نبود که یک شبه استعفا بدهم. از یک هفته قبل از آن، فکرهایم را کرده بودم. با چند نفر هم مشورت کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که نباشم. روی مسائل مالی هم هیچ بحثی نداشتم. دنبال جدایی توافقی بودم. مهم امکانات کار بود که فراهم نشد.

 

ابتدایی ترین امکانات را هم نداشتم

قبول کنید با این وضعیت، حتی اگر مربی تراز اول را هم بیاورید کار کردن سخت است. ما ابتدایی ترین امکانات را هم نداشتیم. در ایران لیگ حرفه ای داریم و این نیازمند امکانات اولیه مثل زمین، پرداخت قرارداد به موقع، تقویت تیم و ... است. نباید اینطور باشد که یک سرمربی هفته ای یکبار جلسه بگذارد تا مشکلات را حل کند. تمرکز سرمربی باید روی مسائل فنی باشد.

 

دنبال مقصر نیستم

من به خاطر این مشکلاتی که ایجاد شده، دنبال مقصر نیستم. اصلا کسی مقصر نیست. پروسه انتقال باشگاه دیر صورت گرفت و گویا هنوز هم قطعی نشده است. اینها روی تمرکز بازیکنان تاثیرگذار بود و کیفیت آنها را پایین می آورد. ضمن اینکه داوران هم مشکلات ما را زیاد کردند. همه چیز دست به دست هم داد تا از نفت بروم.

 

جهانیان در کارم دخالت نمی کرد

هرچند پروسه انتقال تیم دیر صورت می گرفت ولی آقای جهانیان مالک باشگاه هیچ دخالتی در کارهای فنی نداشت و در این زمینه اختیار تام داشتم.

 

برانکو هم امکانات نداشته باشد موفق نمی شود

نباید خودمان را گول بزنیم. هر مربی به امکانات لازم نیاز دارد. اگر برانکو ایوانکوویچ هم در پرسپولیس امکانات نداشته باشد، موفق نمی شود. باید دست سرمربی باز باشد و بتواند تیمش را تقویت کند.

 

در پرسپولیس هم جاسوس داشتیم

متاسفانه این بحث جاسوس در رختکن و انتقال اخبار خصوصی تیم به بیرون، از قدیم بوده است. در پرسپولیس هم جاسوس داشتیم. در بعضی دیگر از تیم هایی هم که کار می کردم، این بحث بود. کسانی این کار را انجام می دهند که شخصیت درونی ضعیفی دارند.

 

علی کریمی قابل احترام است

وقتی به عنوان سرمربی نفت انتخاب شدم، آن جنجالها درباره من و علی کریمی ایجاد شد. در حالی که فوتبال، چیزی جز احترام به دیگران نیست. اگر این احترام را از فوتبال بگیریم دیگر چیزی نمی ماند و فوتبال ارزشی نخواهد داشت. علی کریمی برای من قابل احترام است.

 

از کریمی ناراحت نیستم

من به شخصه از کریمی ناراحت نیستم. او همیشه برایم قابل احترام بوده است. بهرحال فوتبال حرفه ای همین است و مربیان، جای همدیگر را می گیرند. مثلا اگر «کونته» جای «مورینیو» را در چلسی می گیرد، آیا این کار اشتباه است؟ باید از بودن در فوتبال و تماشای آن لذت ببریم نه اینکه دشمن تراشی کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------