آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

عابدینی: حضور زیاد اصفهانی‌ها در انتخابات مجمع فدراسیون شبهه برانگیز بود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,عابدینی

عضو سابق فدراسیون فوتبال معتقد است زمانی که رییس فدراسیون، دبیر، نایب رییس، یکی از کاندیداهای انتخابات و یکی از ناظران انتخابات اصفهانی باشند، باعث شبهه و نگرانی می‌شود. 

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی در گفت‌وگویی رادیویی درباره قرارداد فدراسیون با آدیداس گفت: توقعات این برند، توقعاتی بود که فدراسیون را در حالت کیش و مات قرار داد. اگر فدراسیون قرارداد منعقد می‌کرد درگیر بندهایی می‌شد که نمی‌توانست عملی کند. این قرارداد یک قرارداد یک طرفه بود. من با مسئولان حقوقی که صحبت می‌کردم، به نظر می‌رسید که قصد دارند در یک سال آینده با این برند به صورت خرید با حداکثر تخفیف ادامه دهند و این راهکاری اجتناب ناپذیر برای فدارسیون بود. آن‌ها گفتند که با برند آدیداس ادامه می‌دهند، البته نه به عنوان یک قرارداد دراز مدت!

 

او افزود: شاید در برهه‌ای که دو قرارداد قبلی را لغو کردیم، مطالعات دقیقی انجام نشده بود.

 

او ادامه داد: پس از آن ما به سراغ یک برند ایتالیایی رفتیم که چون ناکارآمد بود، قرارداد با این برند هم یک طرفه لغو شد.

 

از آن‌جایی که راهکار مشخص بود و ما می‌دانستیم به جام‌جهانی می‌رفتیم برای برند بعدی با دستپاچگی عمل کردیم. ما عادت کردیم به ناباوری و کمتر خودمان را باور می‌کنیم. این اتفاق در ابعاد مختلف کاریمان رخ داده است. ما پتانسیل این را داشتیم که پیش بینی کنیم به جام‌جهانی می‌رویم. منتها با فراز و نشیب‌هایی که کی‌روش ایجاد می‌کرد این روند مشخص نبود و ما نمی‌دانستیم کی‌روش در بازی بعدی حضور دارد یا نه. من فکر می‌کنم که در حال حاضر فوتبال ما روند خوبی را در پیش گرفته است و روی ما حساب می‌کنند. همانطور که ما درگیر گروهمان هستیم، بقیه هم نگران ایران هستند. ما خودمان را باور نداریم ولی دنیا ما را باور دارد.

 

عضو سابق فدراسیون فوتبال درباره مبالغی که فیفا جهت صعود تیم‌ها به آن‌ها می‌پردازد اما به نظر می‌رسد این مبالغ به ایران نمی‌رسد، تصریح کرد: چیزی که من اطلاع دارم این است که ما برای انتقال این پول به خاطر تحریم‌ها با مشکل روبرو هستیم. ما سه سال برای گرفتن پول جام‌جهانی برزیل جنگیدیم. آن‌ها مبلغ خوبی می‌دهند و اگر بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم این مبلغ خیلی افزایش می یابد. ما نباید نگران پول و پاداش و لباس خوب باشیم. ما باید هزینه کنیم. هیچ تیمی بدون تدارک قوی به جام‌جهانی نمی‌آید.

 

عابدینی درباره برنامه کی‌روش مبنی بر اینکه بازیکنان لیگ برتر را یک تا یک و نیم روز پس از هر بازی در اختیار بگیرد گفت: من با این مسئله موافقم. استانکو هم همین کار را می‌کرد. در این فرصت تاکتیک‌های مورد نیازش را کار می‌کند. ما باید این فرصت را برای تیم ملی قرار دهیم و فکر کنیم که مهترین برنامه در فوتبال کشور، تیم ملی است.

 

او در ادامه درباره حواشی انتخابات در مجمع فدراسیون فوتبال و اعتراض عزیزی خادم به نتایج انتخابات گفت: عزیزی خادم اعتراض ندارد. 25 نفری که به عزیزی خادم رای دادند اعتقاد دارند که روند انتخابات، روند سالمی نبوده است. اعتقاد دارند که این اتفاقات از سخنرانی تاج در کیش آغاز شد. اسلامیان که یکی از این دو کاندیدا بود در کیش حضور داشت. تاج یکسری ویژگی‌ها می‌گوید که این فرد باید حضور داشته باشند. این یعنی غیر فردی با این ویژگی‌ها نمی‌تواند حضور داشته باشد. به نظر من این مسئله که می‌گوید که در کیش پاداش پرداخت شده وجود ندارد.

 

عضو سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: این که ما نگاه کنیم در یک مجمع رئیس فدراسیون از استان اصفهان است. دبیر، نایب رئیس اول از اصفهان هستند و دو کاندیدا داریم که یکی از آن‌ها اصفهانی است و از طرفی یکی از ناظران انتخابات هم اصفهانی بگذاریم این نگران کننده است. ای کاش می‌گفتند که یک ناظر از سوی دو کاندیدا می‌گذاشتند و یک ناظر سوم هم فدراسیون قرار می‌داد. آن وقت دیگر این شبهات به وجود نمی‌آمد. وقتی آرا روی تخته نوشته نمی‌شود و به یک‌باره نتیجه را اعلام می‌کنند شبهه ایجاد می‌کند.

 

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره سرمایه‌گذاری افراد متمول در فوتبال، اظهار کرد: من نگران این هستم که افرادی هزینه می‌کنند و از خودشان برند سازی می‌کنند. در فوتبال و رشته‌های پرطرفدار این اتفاق مکررا رخ می‌دهد. آن‌ها وقتی با چالش روبرو می‌شوند فوتبال را به وسط می‌آورند. من معتقدم که افراد متمول باید به ورزش بیایند اما چرا افراد سالم در صنعت و اقتصاد نیایند؟ باید بخش خصوصی ورود کند و ورزش را به طور عام و خاص حمایت کنند. خیلی ها را شما در جریان هستید که ورود کردند و فرد سالمی نبودند. اگر سیستم اقتصادی سالمی بود این افراد درگیر نمی‌شدند و به ورزش ورود نمی‌کردند که پشت ورزش پنهان شوند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------