صدرنشین‌های بلامنازع لیگ‌های بزرگ اروپایی



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ های اروپایی

صدرنشین‌های لیگ‌های بزرگ اروپایی اختلاف زیادی با تعقیب‌کنندگان خود دارند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، هنوز به پایان لیگ‌های اروپایی چند ماه باقی‌ مانده است و بازی‌های زیادی باید انجام شود. در این مدت تیم‌های زیادی پیروز خواهند شد یا شکست خواهند خورد. دیدارهای مهم، بازی‌های نزدیک و شگفتی دیگر حریفان باقی‌ مانده است. هنوز خیلی زود است تا تیمی را به عنوان قهرمان لیگ کشورش بنامیم و منتظر باشیم تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. با این حال تعطیلات سال نو در لیگ‌های اروپا فرا رسیده است و تیم‌های صدرنشین فاصله زیادی با تعقیب کنندگان خود دارند. این تیم ها در شروع به خوبی کار کردند و اکنون با خیال راحت به کار خود ادامه‌ خواهند داد. تیم‌های صدرنشینچهار لیگ بزرگ قاره اروپا در ‌اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس با یک فاصله زیاد نسبت به تیم دوم از تعطیلات‌ خود لذت خواهند برد.

 

بارسلونا مانند بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پاری ‌سن‌ ژرمن درخشید و با فاصله زیادی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. ال کلاسیکو شنبه هفته‌ جاری باعث شد شاگردان ارنستو والورده سه امتیاز دیگر کسب کنند و در ۱۷ هفته‌ بتوانند ۴۵ امتیاز به دست آورند. آبی‌اناری‌ها فاصله خود را با رئال مادرید که با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند، بیش‌تر کردند. هم‌چنین با تیم دوم یعنی اتلتیکومادرید فاصله‌شان را به ۹ امتیاز رساندند. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه نخستین شکست فصل خود را برابر ‌اسپانیول تجربه کردند.

 

این فاصله مشابه میان پاری ‌سن‌ ژرمن و موناکو در لیگ فرانسه وجود دارد. البته در ۱۹ هفته‌ این اتفاق افتاده است. شاگردان اونای امری به همراه MCN به نظر می‌رسند برای قهرمانی کاملا آماده هستند و تاکنون ۵۰ امتیاز کسب کردند. تیم دوم جدول تنها ۴۱ امتیاز دارد. لیون نیز با امتیاز مشابه در جایگاه سوم است.

 

در آلمان اختلاف تیم اول با دوم کمی بیش‌تر است و فاصله یازده امتیازی آن‌ها را از هم جدا کرده است. بایرن مونیخ در ۱۷ هفته‌ ۴۷ امتیاز به دست آورده و بالاتر از شالکه ۳۰ امتیازی است. جالب این جاست که چهار تیم بعدی یعنی دورتموند، لورکوزن، لاپیزیگ و مونشن گلادباخ ۲۸ امتیازی هستند.

 

برجسته‌ترین صدرنشین در لیگ برتر انگلیس 

اگر تیمی وجود داشته باشد که تقریبا قهرمانی‌اش مشخص شده باشد آن منچسترسیتی نام دارد. شاگردان پپ گواردیولا در کنار بارسلونا تنها تیم‌هایی هستند که تاکنون شکست را در لیگ‌های‌شان تجربه نکردند. سیتی همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشت و تنها تساوی‌اش برابر اورتون در آگوست اتفاق افتاد. این تیم با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است. تعقیب کننده سیتی، منچستریونایتد ژوزه مورینیو است که فاصله زیادی با همشهری‌اش دارد. اختلاف دو تیم ۱۳ امتیاز است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------