مرفاوی ۱۳ میلیون از استقلال گرفته/ اعتراض به برهانی و فخرالدینی/ پرونده پرسپولیس منوط به تسویه خارجی



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی, مرفاوی

استقلال و پرسپولیس برای ماندن در آسیا باید منتظر نظر نهایی ای اف سی باشند.

 به گزارش خبرآنلاین، صمد مرفاوی می گوید بعد  از شکایت به ای اف سی ، طلبش از آبی ها را گرفته است. او پنجشنبه گذشته به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رفته ، شکایتش را پس گرفته و چک 130 میلیون تومانی اش را گرفته است.

 

این اما تنها پرونده با استقلال نیست. برهانی و فخرالدینی هم برای شکایت شان ، بی آنکه حتی شکایتی در کمیته انضباطی ایران طرح کرده باشند به ای اف سی شکایت کردند. آسیایی ها در این باره از ایران نظر خواستند و نظر فدراسیون ایران این بوده که اصلا این بازیکنان ادعای شان را در محاکم فوتبالی داخلی طرح نکردند که مشخص شود طلبی داشته اند و بعد شکایت به آسیا ببرند. این کل پرونده های بر جا مانده برای استقلال است و البته هنوز کسی نمی داند نحوه ترتیب اثر در این باره از سوی ای اف سی چطور خواهد بود.

 

درباره پرسپولیس هم تنها خبر قطعی این است که در زمان صدور مجوز حرفه ای پرونده بازی وجود نداشته و با همه تسویه حساب شده بود. البته این تیم 16 پرونده خارجی مفتوح داشته که چند تایش برایش حکم صادر شده است و اگر تا تاریخ یک ماهه داده شده این پول ها پرداخت نشود ، مشخص نیست چه تصمیمی درباره این تیم گرفته می شود. 

 

نکته عجیب درباره پرسپولیس این است که مسئولان این تیم هنوز هیچ گزارشی درباره تعیین تکلیف نهایی پرونده ژوزه و دستیارانش هم به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ارائه نکرده اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------