جعفر کاشانی : اطلاعی از کمک‌های هدایتی ندارم/طارمی باید با بهترین پیشنهاد برود



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه علی دایی نباید اذیت شود، گفت: هیچ اطلاعی از میزان کمک‌های حسین هدایتی به پرسپولیس ندارم و وارد این موضوع نمی‌شوم! 

جعفر کاشانی در گفتگو با مهر، درباره مصوبات جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی کم اطلاعی‌های مدیریتی در امور حقوق بین الملل برایمان دردسر ساز شده است. با مشکلات این‌چنینی روبرو هستیم که مربوط به دوران مدیریت های قبلی است. با تمام احترامی که برای تک‌تک زحمتکشان باشگاه قائلم باید بگویم در حوزه امور بین الملل ضعیف بودیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه قوانین داخلی را در برخی پرونده های مربوط به بازیکنان خارجی رعایت کردیم که با حقوق بین الملل ورزش، مغایرت دارد.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مشکل مربوط به پرونده گابریل بازیکن اسبق پرسپولیس که منجر به حکم فیفا مبنی بر پرداخت ۱۰۲ هزار دلار شده است ، اظهار داشت: نمی توانم برخی مسائل را بطور ریز و دقیق رسانه ای کنم. چون شاید ابهامات جدیدی را به وجود بیاورد که برای آنها هم نیاز به توضیح مجدد باشد و همین موضوع حاشیه هایی را به همراه داشته باشد. ما شفاف سازی های لازم را در این خصوص انجام داده ایم و می خواهیم به زودی هم در این باره اطلاعیه ای بدهیم. خلاصه اش این است که دوستانمان آشنایی به حقوق بین الملل نداشته اند و همین امر باعث شد تا بار دیگر با مشکل جدید روبرو شویم.

 

کاشانی درباره ماموریت به گرشاسبی برای حل این مشکل که اگر تا ۲۶ دی ماه صورت نگیرد کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس را به همراه دارد، تصریح کرد: آقای گرشاسبی با هماهنگی معاونت حقوقی باشگاه مامور شدند تا این موضوع را دقیق و کامل پیگیری کنند. این موضوع را باید بگویم که هیچ یک از فعالیت های سرپرست باشگاه خارج از مصوبات هیات مدیره نیست. قدم های مثبتی که در طول همین مدت کوتاه برداشته شده است نشان می دهد عملکرد آقای گرشاسبی مثبت بوده است.

 

وی افزود: تلاش بسیار زیادی در حال انجام است تا کوچکترین مشکلی برای تیم به وجود نیاید. امیدوار هم هستیم این مشکل در کوتاهترین زمان ممکن حل شود تا خطری تهدیدمان نکند. هواداران نگران نباشند!

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پسپولیس درباره اینکه مامور شده است تا طلب سه و نیم میلیارد تومانی علی دایی را کاهش دهد تصریح کرد: من دایی را خیلی دوست دارم. یکی از آرزوهایم این بود که علی دایی با توجه به شخصیت بین المللی اش در یکی از پست های مدیریتی حضور داشته باشد. حالا هم نباید کاری کنیم که او از سوی خانه اش که پرسپولیس است اذیت شود. مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد و  اطمینان داریم عشق امثال علی دایی به پرسپولیس آنقدر پررنگ است که حاشیه ای را به دنبال نداشته باشد. البته این دلیل نمی شود حق و حقوق زحمتکشان باشگاه را نادیده بگیریم.

 

وی درباره بحث انتقال مهدی طارمی به الغرافه قطر تصریح کرد: ما باید شرایط باشگاه قطری را تمام و کمال بدانیم و سپس ببینیم با چه رقمی می خواهند این انتقال را بطور قطعی انجام دهند. دنبال این موضوع هستیم که بازیکنانمان را با بهترین پیشنهادات به بهترین تیمی که ممکن است ترانسفر کنیم. تمام جوانب را باید بررسی کنیم تا خود بازیکن و باشگاه، از این انتقال سود ببرند. طارمی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است و نباید جلوی پیشرفت او را بگیریم. تمام بازیکنان پرسپولیس باید در این مسیر قرار بگیرند تا باعث پیشرفت فوتبال باشگاهی ایران هم شوند.

 

کاشانی درباره حاشیه های اخیر مربوط به کمک های مالی حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس گفت: من در جریان این موضوعات نیستم و بهتر است وارد این بحث نشویم!

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود قرار است مدیرعامل آینده این باشگاه، در واقع نفر پنجم هیات مدیره باشد، تصریح کرد: این موضوع در حیطه اختیارات وزیر است و فعلا صحبتی نداشته ایم.

 

کاشانی در پایان راجع به تاخیر در تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ به دلیل عدم پرداخت مطالباتش تصریح کرد: این مشکل هم حل شد و به زودی پرداخت به ایشان و تمدید قرارداد انجام می شود. فکر نمی کنم تمدید قرارداد کادر فنی، چند روز بیشتر طول بکشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------