آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

تلاش مسوولان فوتبال انگلیس برای کسب میزبانی جام جهانی 2030



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, فوتبال انگلیس

مسوولان فدراسیون فوتبال انگلیس که در کسب میزبانی جام جهانی 2018 ناکام ماندنداکنون برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 تلاش می کنند. 

روزنامه سان چاپ انگلیس پنجشنبه نوشت، روسای فدراسیون فوتبال کشور معتقدند، انگلیس درموقعیتی بسیار مناسب برای میزبانی جام جهانی 2030 قرار دارد.

 

به نوشته سان، روسای فدراسیون فوتبال انگلیس برنامه هایی را با هدف کسب میزبانی رقابت های جام جهانی 2030 تدارک دیده اند.

 

یکی از مقامات این فدراسیون گفت: اگر قرار است میزبانی این تورنمنت را به دست آوریم باید به شیوه ای درست حرکت کنیم. باید به جای آنکه خاص بودن خود را به نمایش بگذاریم ، نشان دهیم در کانون یوفا و فوتبال اروپا قرار داریم.

 

این مقام فدراسیون فوتبال انگلیس با اشاره به ناکامی کشورش در کسب میزبانی جام جهانی 2018 افزود: این بار باید متفاوت عمل کرد. آنچه در رابطه با رقابت های یورو 2010 اتفاق افتاد، شاهدی بر تغییر روابط ما با یوفا است.

 

اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه داوطلبان برگزاری مشترک رقابت های جام جهانی 2030 هستند. یوفا به دنبال نامزدی از میان کشورهای اروپایی است و بنظر می رسد در برابر آن سه کشور شانس بیشتری در کسب میزبانی این تورنمنت داشته باشد.

 

'الکساندر سفرین'، رئیس یوفا، که خواستار حضور تنها یک نامزد از اروپا برای میزبانی جام جهانی 2030 است، از واگذاری میزبانی این تورنمنت به انگلیس دفاع کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------