آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

کوچ‌ ناگهانی ایرانی‌های پانایونیوس/احسان دوباره کنار کریم؟



  اخبار ورزشی,خبرهای   ورزشی ,کریم انصاری فرد

رسانه‌های یونانی از همبازی شدن انصاری‌فرد و حاج صفی خبر دادند. 

به گزارش  خبرآنلاین؛ چند وقتی است که با توجه به درخشش کریم انصاری فرد ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس یونان در این تیم ،مسولان المپیاکوس به دیگر ملی پوش ایرانی که در پانایونیوس بازی می کرده هم علاقمند شده است.! احسان حاج صفی مدافع و هافبک تیم ملی ایران، با توجه به نوشته های رسانه های یونانی در این چند روز اخیر اولین خرید زمستانی المپیاکوس خواهد بود.

 

اما امروز و علاوه بر خبر های روزهای گذشته سایت تیم المپیاکوس در ارتباط با پیوستن حاج صفی به این تیم نوشت: منتظر همبازی شدن کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی در تیم باشید.

 

با توجه به این نوشته که در سایت اصلی تیم المپیاکوس منتشر شده است باید منتظر انتقال حاج صفی به این تیم وهمبازی شدن دو ملی پوش ایرانی در بهترین تیم یونان باشیم. نکته اما این است که چطور یکباره ایرانی های پانایونیوس قصد کوچ دسته جمعی گرفته اند. آنها که به یکباره سر از لیگ یونان در آورده بودند و در روزهای نچندان موفق فوتبال شان به این تیم رفتند و احیا شدند. حالا اما به سبک اتفاقات عجیبی که در لیگ روسیه برای بازیکنان ایرانی رخ می دهد، در لیگ یونان هم شاهد اتفاقات این گونه هستیم اما اتفاقات خوشایند در یونان این است که ملی پوشان مان به تیم های بزرگتر می روند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------