۱۰ میلیارد سازمان لیگ را فدراسیون گرفت/ دلخوری بهاروند از تاج!



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال که برای تامین هزینه‌های خود با مشکلات زیادی مواجه است در تازه‌ترین اقدام مبلغی از بدهی قبلی تبلیغات محیطی سازمان لیگ را برای خودش برداشت! 

به گزارش مهر، درحالی که فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی قرار دارد و باید علاوه بر تامین هزینه های جاری تیم های مختلف، هزینه برگزاری اردوها و بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان را هم تامین کند، خزانه فدراسیون خالی تر از همیشه است. 

 

در این بین مهدی تاج و همکارانش تلاش بسیاری کرده اند تا بتوانند با استفاده از حمایت اسپانسرها و کمک های دولتی هزینه های فدراسیون را تامین کنند اما اداره کردن تیم های رده‌های مختلف و برگزاری اردوهای پرتعداد کار آسانی نیست که بتوان با این مبالغ هزینه ها را تامین کرد.

 

شاید به خاطر همین مشکلات مالی باشد که به محض ورود بخشی از بدهی کارگزار قبلی تبلیغات محیطی، فدراسیون فوتبال دست روی آن گذاشت و اجازه نداد این پول به حساب سازمان لیگ برتر واریز شود.

 

قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال با سازمان لیگ بسته می شود و بخش عمده پولی که از این راه به دست می آید باید در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد و درآمد حاصل از این راه ارتباط چندانی با فدراسیون فوتبال ندارد. 

 

با این حال هفته گذشته کارگزار قبلی تبلیغات محیطی فوتبال که مبلغی را به سازمان لیگ بدهکار بود ۱۰ میلیارد تومان را پرداخت کرد تا با این سازمان تسویه حساب کند اما مهدی تاج اجازه نداد این رقم در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد و آن را برای فدراسیون در نظر گرفت. اتفاقی که باعث دلخوری حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر نیز شد.

 

مهدی تاج و حیدر بهاروند هر چند قبلا ارتباط نزدیکی داشتند اما بعد از اتفاقاتی که در مجمع فدراسیون رخ داد و یک اصفهانی دیگر در هیات رئیسه مسئولیت گرفت، کمی با یکدیگر زاویه پیدا کردند و گرفتن ۱۰ میلیارد تومان سازمان لیگ به این اختلافات دامن زد.

 

حالا مشخص نیست سازمان لیگ که حساب هایش هم مسدود است و مشکلات مالی زیادی دارد چطور می خواهد این پول را از فدراسیون فوتبال بگیرد. ضمن اینکه باشگاه ها نیز انتظار دارند سازمان لیگ سهم آنها را از تبلیغات محیطی فوتبال پرداخت کند که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------