شاید برانکو بخواهد پرسپولیس را غافلگیر کند/بحث تمدید قرارداد نیست



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,برانکو

اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با مسئولان باشگاه نشست خواهند داشت که گفته می‌شود بحث تمدید قرارداد مطرح نیست اما ممکن است برانکو یک سورپرایز داشته باشد. 

به گزارش مهر، اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز به دفتر این باشگاه رفتند تا مطالبات خود را بطور نقدی دریافت کنند. همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه روز گذشته خود در جمع خبرنگاران اعلام کرد آیتم های مربوط به تمدید قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده است و می خواهد آنها را بطور دقیق مطالعه کرده تا در جلسه امروز خود با گرشاسبی درباره این موضوع هم صحبت کند.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  مهر، درباره احتمال تمدید قرارداد دوساله برانکو ایوانکوویچ پیش از ظهر امروز گفت: باشگاه پرسپولیس قراری برای اینکه سرمربی محترم تیم امروز بیایند و قرارداد خود را تمدید کنند در برنامه نداریم. قرار است مطالبات پرداخت شود و درباره برخی مسائل با آقای گرشاسبی گفتگو داشته باشند.

 

پندار خمارلو تصریح کرد: بعید می دانم امروز تمدید قرارداد آقای ایوانکوویچ رخ بدهد مگر اینکه ایشان بخواهد همه را سورپرایز کند. اما همانطور که مدیریت باشگاه گفته است هیچ مشکلی در این مسیر نیست و خیلی زود این اتفاق رقم خواهد خورد. چون هر دو طرف کاملا به ادامه همکاری تمایل دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------