افاضلی:در بدترین شرایط سرمربی نفت شدم/ همسرم نقشی در انتخابم نداشت



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , افاضلی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه هدف اولش در این تیم بقا در لیگ برتر است، گفت: در بدترین شرایط هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. 

هومن افاضلی در گفتگو با  مهر، درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت تهران گفت: من سه سال پیش و زمانی که نفت در بهترین شرایط تاریخش قرار داشت، کاندیدای سرمربیگری این تیم بودم. آن موقع همه چیز ایده آل بود ولی الان که سرمربی شده ام، بدترین شرایط تاریخ نفت است.

 

وی افزود: هدف اول ما بقا در لیگ برتر است و سپس باید پله پله شرایط را بهبود ببخشیم. مهمترین مسئله تیم نفت الان مسائل فنی نیست. باید بر تیم آرامش حاکم شود. توجه بازیکنان الان به مسائلی است که به فوتبال و اتفاقات درون زمین مربوط نیست.

 

سرمربی تیم نفت درباره احتمال تغییر در بازیکنان این تیم، تاکید کرد: من هنوز سر تمرین نرفته ام. باید با بازیکنان صحبت کنم و ببینم در فکر بازیکنان چه چیزی می گذرد. به هر حال الان باید به نفرات تیم آرامش داده شود و بعد از بازی با پرسپولیس تصمیمات را اتخاذ خواهیم کرد.

 

افاضلی با اشاره به دیدار این هفته نفت با پرسپولیس گفت: بدون شک پرسپولیس بهترین تیم ۱۰ سال اخیر ایران است. در ۱۰ سال گذشته چنین تیمی در لیگ نداشته ایم و قطعا بازی مقابل آنها سخت است.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مقابل پرسپولیس روی نیمکت می نشینید؟ خاطرنشان کرد: پنجره نقل و انتقالات بسته شده است. اول باید این مشکل برطرف شود. در اینصورت روی نیمکت می نشینم وگرنه از روی سکوها تیم را هدایت خواهم کرد.

 

سرمربی نفت در پایان درباره اینکه گفته می شود همسرش (زهره هراتیان) در حضور وی در تیم نفت نقش داشته است، گفت: چنین چیزی نیست. تا جایی که من می دانم، آشنایی بنده با شرکت خریدار نفت از طریق دیگری بوده است. مسئله دیگر این است که این شرکت، بخش خصوصی است نه دولتی. بخش خصوصی هم از جیب خودش هزینه می کند و با هیچکس رودربایسی ندارد. بخش خصوصی کمتر ریسک می کند و انتخابهایش ارتباطی به اینکه چه کسی را می شناسید، ندارد. مسئولان شرکت با نفرات دیگری هم برای سرمربیگری صحبت کرده بودند و همانطور که گفتم همسرم نقشی در انتخابم نداشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------