توپ را به زمین شفر فرستادند/او درباره نورافکن تصمیم می‌گیرد



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , تیم فوتبال استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه شارلوای بلژیک خواهان به خدمت گرفتن امید نورافکن شده است.

  تسنیم نوشت؛ نصرالله عبداللهی درباره بحث پیشنهاد اروپایی به امید نورافکن توضیح داد: «باشگاه شارلوای بلژیک خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده است. اولا بازیکنی بخواهد برود یا بماند، به سرمربی تیم مربوط است. شفر باید اجازه دهد که نورافکن برود یا نه. نورافکن این پیشنهاد را مطرح کرده و گفته می‌خواهد به این تیم برود.»

 

او در مورد اینکه صحت دارد باشگاه استقلال برای دادن رضایت‌نامه مبلغ یک میلیون دلار را به طرف بلژیکی ارائه کرده است، گفت: «همانطور که گفتم ماندن یا رفتن بازیکن به سرمربی ارتباط دارد. هنوز شفر نظرش را نداده که به این مرحله برسیم.»

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره تقابل روز جمعه آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا نگران تکرار حوادث بازی پرسپولیس و تراکتورسازی نیست، گفت: «نگران نیستیم، بلکه ناراحت هستیم که این اتفاقات افتاده است. خدا کند روز جمعه هواداران آرام باشند و بازی خوبی را ببینند. پیش از این سکوها مشکلاتی داشت، اما امیدوارم این بار اتفاقاتی رخ ندهد. قطعا به بازیکنان خودمان هم هشدار می‌دهیم تا باعث تحریک تماشاگران تراکتورسازی نشوند.»

 

عبداللهی در مورد اینکه الحاجی مهاجم نیجریه مدنظر استقلال گفته که قصد دارد در سوئد بماند، گفت: «کارها در حال انجام شدن است و باید ببینیم چه پیش می‌آید.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------