جزئیات دعوای جدید طارمی با پرسپولیس



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی,طارمی

به این دلیل پرسپولیسی‌ها گفتند:مهدی یا دوساله ببند یا همین الان برو!

  مهدی طارمی که از اول بهمن به جمع قرمزها بر می‌گردد ، هنوز نیامده با آنها به مشکل خورده است.

 

به گزارش خبرآنلاین؛مهدی طارمی حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس نیست. مدیران باشگاه پرسپولیس می دانند او فقط 6 ماه دیگر با تیم شان قرارداد دارد. بازیکنی که با بلوای ریزه اسپور ضربه ای مهلک به پرسپولیس در این یکی دوسال زده است ، حالا قصد دارد بدون اینکه ریالی گیر تیمش بیاید از این تیم برود.

 

 بار قبل هم که او به ترکیه رفت ، ماجرا این بود که حاضر به تمدید نشد و با قرارداد آزاد به تیم ترکیه ای رفت و قرمزها برای برگرداندنش مجبور شدند به قراردادی استناد کنند که تاریخش برای قبل از توافق او با ریزه اسپور بود . اصلا برای همان قرارداد هم بود که آنها متهم شدند به بستن قرارداد جعلی و این دو پنجره نقل و انتقالات را باید محرومیت بکشند.

 

پرسپولیسی ها به طارمی اصرار دارند همین حالا که پیشنهاد  دارد به قطر برود اما او این خواسته باشگاه برای رفتن به تیم قطری را رد کرده است چون تقریبا بیش از 50 درصد این نقل و انتقال به پرسپولیس می رسد. او اما چشم به راه جام جهانی است و فکر می کند با فرصت بازی در این میدان و با قرارداد آزاد بدون شک بعد از جام جهانی مشتری های بیشتری خواهد داشت. او البته در 27 سالگی می داند که پیشنهاد چشمگیر اروپایی بدست نمی آورد اما شک ندارد با درخشش می تواند یک قرارداد چشمگیر در همان قطر ببندد. درست مثل قرارداد اشکان دژاگه با تیم العربی بعد جام جهانی قبلی که حسابی برای کاپیتان تیم ملی چرب و نرم بود.

 

در سوی مقابل اما پرسپولیسی ها هر طور چرتکه می اندازند ، متوجه نمی شوند چرا باید باز با بازیکنی ادامه دهند و سکوی پرش او باشند که این همه مصیبت برای شان داشته و حالا هم تنها خودش را می بیند. در دو پنجره نقل و انتقالاتی که آنها محرومیت دارند، حاضر به ماندن با تیم نمی شود و از إن مهمتر حاضر نیست پرسپولیس هم سهمی از درآمدهای انتقالش داشته باشد.

 

به همین دلیل است که قرمزها روز گذشته به طارمی گفتند یا بهتر است دو ساله تمدید کند یا در همین نیم فصل از تیم برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------