آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

اعتراض رسمی استقلال به حکم سنگین علیه جپاروف/ آبی‌ها این محرومیت را قبول ندارند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, استقلال

فدراسیون فوتبال حکمی برای سرور جپاروف صادر کرده که از نظر استقلالی‌ها سنگین و غیرمنصفانه است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ انتشار یك خبر از جانب فدراسیون فوتبال كافی بود تا سوژه ای جدید در فوتبال ایران تولید شود. محرومیت و تعلیق یك ماهه سرور جپاروف بازیكن ازبكستانی استقلال تهران كه به خاطر حركت خشن او در بازی با استقلال خوزستان در نظر گرفته شده، از این جهت جنجالی و پر سر و صدا شده كه ابتدا كسی توجه خاصی به آن نمی كرد اما پس از آنكه برانكو درباره اش صحبت كرد، كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال وارد ماجرا شد و این محرومیت سنگین را برای جپاروف در نظر گرفت.

 

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته هفدهم لیگ برتر در حالی روز پنجشنبه 7 دی ماه در اهواز برگزار شد که سرور جپاروف با استوک کفش روی کمر بازیکن استقلال خوزستان رفت که البته این صحنه از دید داور پنهان ماند و حتی بازیکن استقلال کارت زرد هم دریافت نکرد. در طول مدتی که هنوز کمیته انضباطی حکمی در مورد حرکت جپاروف اعلام نکرده بود، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نسبت به عدم واکنش کمیته انضباطی به محروم نشدن بازیکنان استقلال اعتراض شدید کرده بود تا اینکه این کمیته واکنش تندی نسبت به این موضوع نشان داد. البته جپاروف باید روز دوشنبه، 18 دی ماه در کمیته انضباطی حضور یابد و در خصوص تخلفات خود توضیحاتی را ارائه کند.

 

صدور این حكم از سوی كمیته انضباطی با اعتراضات استقلالی ها مواجه شد. اولین نفر خود جپاروف بود كه به این ماجرا واكنش نشان داد و گفت: شنیدم که سرمربی پرسپولیس به محروم نشدن من اعتراض کرده است و فکر می کنم محرومیت من به خاطر این فشارها بوده است. اصلا انتظار نداشتم کمیته انضباطی به خاطر اظهارات سرمربی پرسپولیس من را محروم کند و امیدوارم این حکم لغو شود چون این محرومیت حق من نیست.

 

علی خسروی كارشناس داوری فوتبال هم در صفحه اینستاگرام خود حق را به استقلالی ها داده و نوشته كه در نظر گرفتن یك ماه محرومیت برای جپاروف زیاد است. باشگاه استقلال هم كه حالا جو عمومی را هم جهت با منافع خود می بیند، تصمیم به اعتراض به این حكم گرفته است. رئیس كمیته انضباطی باشگاه استقلال خبر داده كه این باشگاه امروز به حكم كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شكایت می‌كند: «ما نسبت به حکم سرور جپاروف بی تفاوت نیستیم و یكشنبه بعد از بررسی جمیع جهات به این حکم اعتراض خواهیم کرد.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------