برگزاری جلسه طلایی و خادم/ احتمال حضور دودانگه و توکلیان در رده‌های پایه



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,طلایی و خادم

جلسه‌ای میان محمد طلایی سرمربی سابق تیم ملی و رسول خادم رییس فدراسیون کشتی برگزار شد و بنا بر اعلام سرپرست تیم ملی، هیچگونه اختلافی در میان نیست و طلایی به کار خود در تیم ملی به عنوان مربی ادامه خواهد داد. 

به گزارش ایسنا، پس از انتشار برخی شایعات مبنی بر دلخوری محمد طلایی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد از اینکه بصورت غیرمستقیم مقصر شکست آزادکاران در مسابقات جهانی پاریس معرفی شده ، جلسه‌ای میان او و رسول خادم برگزار شد.

 

علی بیات سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با ایسنا، دراینباره اظهار کرد: بر خلاف برخی اخبار منتشر شده، هیچگونه اختلافی میان خادم و طلایی و جود ندارد و این دو در کنار هم در کادر فنی تیم ملی فعالیت خواهند کرد.

 

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه خادم و طلایی گفت: طلایی در این جلسه عنوان کرد زمان کمی برای آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی پاریس داشته است. دو طرف صحبت‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند و در فضایی کاملا دوستانه نظراتشان را مطرح کردند.

 

بیات در پاسخ به این سوال که آیا طلایی کماکان به عنوان مربی در تیم ملی به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر خاطرنشان کرد: قطعا همینطور است چرا که هیچ مشکل یا کدورتی در میان اعضای کادر فنی تیم ملی وجود ندارد و همگی همدل و با انگیزه برای کسب موفقیت تیم ملی و بازگشت به دوران اوج کار خود را آغاز کرده‌اند. حضور خادم در راس تیم ملی نیز باعث شده کشتی‌گیران انگیزه بسیار زیادی برای تمرین و کسب موفقیت داشته باشند.

 

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد درباره معرفی کادر فنی جدید تیم ملی نیز اظهار کرد: برخی از این نفرات بصورت ادواری کار می‌کنند و برخی دیگر نیز ثابت هستند. تمامی این نفرات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ان‌شاءالله پس از جام تختی و پیش از حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی و جام جهانی ترکیب قطعی کادر فنی نیز به شورای فنی اعلام خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای استفاده از امیر توکلیان و علی اکبر دودانگه مربیان سابق تیم ملی وجود دارد یا خیر گفت: از این نفرات هم با توجه به تجربه خوبی که طی سال‌های گذشته به دست آورده‌اند به احتمال فراوان در رده‌های پایه استفاده خواهد شد. خادم هم معتقد است باید به نفرات دیگر نیز فرصت داده شود و مورد آزمایش قرار بگیرند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------