آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درویش: علی دایی موافق باشد عباس‌زاده از سایپا می‌رود



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,علی دایی

مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه صدای اعتراض این باشگاه به اشتباهات داوری شنیده نمی‌شود، گفت: عباس‌زاده در صورتی از سایپا جدا می‌شود که علی دایی موافق باشد. 

رضا درویش در گفتگو با  مهر، درباره درخواست محمد عباس زاده برای جدایی از سایپا و بازگشتش به تیم نساجی مازندران، گفت: عباس زاده درخواستش برای جدایی را داده است ولی حرف اول و آخر را در اینباره علی دایی می زند. اگر دایی با رفتن عباس زاده موافقت کند، ما هم مخالفتی نخواهیم داشت.

 

وی در خصوص احتمال جذب آلویس نانگ و امیرارسلان مطهری تصریح کرد: قرار شد در اینباره صحبت کنیم. در پست مهاجم بازیکن می خواهیم و احتمالا یکی از این دو نفر به تیم سایپا اضافه می شود.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره رویارویی این تیم با استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر تاکید کرد: این مسابقه هم مثل تمام مسابقات سه امتیاز دارد. مصمم هستیم بتوانیم با پیروزی از زمین خارج شویم. با تلاش دایی امیدوار به موفقیت در این بازی هستیم.

 

درویش درباره اعتراضات باشگاه سایپا به اشتباهات داوری در نیم فصل اول و اینکه آیا اشتباهات علیه این تیم در نیم فصل دوم کمتر شده است؟ گفت: خیر؛ نمونه این اشتباهات در بازی با سپاهان رخ داد و اشتباهی به ضرر ما پنالتی گرفتند. بعدا متوجه شدند که این تصمیم اشتباه بوده است. طبق اعلام کارشناسان، تا الان سایپا به خاطر اشتباهات داوری ۸ امتیاز از دست داده است. با احتساب این امتیازات می توانستیم در رده دوم جدول باشیم.

 

مدیرعامل سایپا در پایان خاطرنشان کرد: وقتی علیه پرسپولیس یا استقلال اشتباه داوری رخ می دهد، سر و صدای زیادی به پا می شود چون این تیم ها تماشاگر دارند. ما تیمی هستیم که تماشاگرانمان کمتر است و صدای اعتراضمان به جایی نمی رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------