آیا برانکو از محبوبیت مربیان خارجی در ایران هراس دارد؟



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,برانکو

برانکو ایوانکوویچ باز هم به استقلال تاخت و شفر هم سعی کرد با طعنه از کنار او بگذرد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ استقلال دو امتیاز دیگر از پرسپولیس عقب افتاد. این بار تساوی این تیم در آزادی در ازای برد قرمزها در مشهد. برانکو که هفته قبل شوکی را با ماجرای محرومیت جباروف به آبی ها وارد کرده بود، این بار هم بعد از برد سعی کرد به بازی اش ادامه دهد. او از محرومیت جباروف ابراز شگفتی کرد. کاری که به نوعی تلاش او بود برای اینکه همچنان القا کند فدراسیون هوای استقلال را دارد. مسابقه ای که او خیلی خوب هدایتش کرده است.

 

برانکو بعد از ایجاد جنگ روانی با کی روش و پیش بردن این دعوا تا جایی که بارها باعث شده کارلوس کی روش از کوره در برود، خیلی خوب بازی را با وینفرد شفر آغاز کرده که تازه از راه رسیده و دارد به سمت محبوبیت گام بر می دارد. او که با پرسپولیس خوش درخشیده و محبوبیتی سنتی دارد، شاید اینگونه سعی می کند خود را در اوج محبوبیت نگه می دارد و خیلی نمی خواهد مجال محبوب شدن به خارجی های دیگر بدهد. 

 

شفر اما در روزی که تیمش بد بود و بد هم نتیجه گرفت، سعی کرد به نوعی پاسخ برانکو را بدهد. او خیلی خارج از عرف فقط درباره جباروف حرف زد. گفت نبود این بازیکن تیمش را خراب کرده است. گفت نبود جباروف آن وسط ریتم استقلال را خراب کرده بود. 

 

وقتی اما از این مربی درباره برانکو و نقشی که در این اتفاق داشته پرسیدند، پاسخ داد: «ولش کنید. بگذارید درباره خودمان حرف بزنیم. اینجا دور هم خوبیم. دارم دوستان خوبم را می بینم. چه کار به برانکو داریم.»

 

این دعوا اما ادامه خواهد داشت و این جنگ سرد احتمالا در هفته های آینده پرده های دیگری هم خواهد داشت!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------