واکنش اداره کل ورزش استان تهران به مسدود کردن ورودی ساختمان ۶ هیات ورزشی



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, هیات ورزشی

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: تلاش می‌کنیم دراسرع وقت مشکل پیش آمده برای ساختمان شش هیات ورزشی استان را از طریق تعامل با شهرداری حل کنیم. 

به گزارش ایسنا، نادر شاملو در واکنش به مسدود کردن ورودی ساختمان شش هیات ورزشی افزود: ساختمان محل استقرار و فعالیت شش هیات تیراندازی، وزنه برداری، پزشکی ورزشی، شنا، دوچرخه سواری و پرورش اندام استان تهران در خیابان بوشهر سال ۷۸ خریداری شده است. کاربری این ساختمان مسکونی است که برای تغییر کاربری آن باید یک میلیارد تومان به شهرداری تهران پرداخت کنیم، این درحالی است که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بابت اجرای طرح تعریض اتوبان امام علی(ع) و تخریب یکی از ساختمان های ملکی خود، ۴/۵ میلیارد تومان از شهرداری طلب دارد.

 

وی ادامه داد: یکی از ساختمان‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در زمان اجرای طرح تعریض اتوبان امام علی (ع)، تخریب شد که شهرداری تهران برای همین امر می بایست ۶ میلیارد تومان پرداخت می کرد که تنها ۱/۵ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است.

 

شاملو تاکید کرد: امکان تهاتر بدهی شهرداری تهران به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای رفع مشکل ساختمان خیابان بوشهر وجود ندارد، چراکه سند این ملک به نام ۴ هیات ورزشی است و طبق قانون هیات های ورزشی بخش خصوصی محسوب می شوند.

 

به گزارش ایسنا، شهرداری منطقه هفت تهران، صبح امروز مقابل ساختمانی که هیات های ورزشی استان تهران در آن قرار دارد، بلوک سیمانی گذاشته و مانع ورود کارکنان این هیات‌های ورزشی به ساختمان شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------