آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پول بده هرجا که خواستی نقاره بزن!



اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,فوتبال

قرمزها نمی‌خواهند اما تهدید می‌شوند مثل لیگ و رسانه ملی 

  باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سه سالی می‌شود که با پول مردم اداره می‌شوند اما یک بهره‌بردار برای آنها و برای مردم و مسئولین تعیین تکلیف می‌کند!

 

 روایت عجیبی شده روایت این اسپانسر استقلال و پرسپولیس. تشکیلاتی که به خلاف میل دو باشگاه عمل می کند و با زور می خواهد حرفش را پیش ببرد. از یک طرف دولت ریالی پول ندارد و نمی تواند که برای این تیم ها هزینه کند. از طرفی دیگر اپراتور انحصاری همراه اول با این گروه خیلی نزدیک است. از طرفی هم عده ای انتقاد دارند که نگاه محمدرضا داورزنی مرد شماره 2 این روزهای ورزش  به این بهره بردار اپراتوری نزدیک است و قبلا تجربه موفقی با هم در والیبال داشته اند.

 

در این شرایط آنها بازی دربی در آلمان را گذاشتند.می خواهند پول در بیاورند و برای کسب درآمد به پرسپولیس فشار می آورند. برانکو و تیمش اصلا راضی به این بازی نیستند. این را جلال حسینی ، برانکو و باقی قرمزها هم تقریبا لب به انتقاد از بازی گشودند و حتی در نهایت پرسپولیسی ها اعلام کردند این بازی از نظرشان لغو است اما باز تهدید به جریمه 200 هزار یورویی شدند و فشار زیادی تحمل می کنند به تمکین برای انجام بازی.

 

این اما تنها بخشی از مشکل است. جایی که فدراسیون فوتبال باید تن به اجبار بدهد. تشکیلات مهدی تاج سال قبل سامانه 3040 را که قرار بود برای کل لیگ درآمدزایی کند و بهایی 100 میلیارد تومانی داشت به خاطر این اسپانسر استقلال و پرسپولیس و فشار وزیر وقت ورزش ، زیر پا گذاشت و کنسلش کرد. لیگ تا پایان سال قبل تقریبا ریالی درآمد نداشت و همه پول ، همینی بود که استقلال و پرسپولیس در آوردند و هزینه کردند و باقی  پول همبه جیب اپراتور و نماینده اسپانسر رفت. تاج بار قبل کوتاه آمد. حالا هم زیر فشار است که برنامه بازی سوپرکاپ را که از ماه ها قبل اعلام شده بوده ، فسخ کند که دربی در المان برگزار شود. زور است و او انگار اختیاری برای دفاع از خود ندارد.

 

بدتر اما این است که تهدید تا رسانه ملی هم می رسد. اینکه اگر پخش نشود ، ماهواره ای ها هستند. این شاید حتی اتفاق بدی هم نباشد اما ماجرا این است که اسپانسری که با متر موازین داخلی کار می کند. خود را ته متشرع می داند و معتقد به اصول دم از این اتفاق می زند. تلویزیون روی تک تک فریم هایی که روی آنتن می رود مسئله دارد و برای یک تیزر کوچک از سینماگران شکایت کرده است اما حالا یکی پیدا شده که هم راحت آنتن می گیرد و هم ساده آنها را به باد انتقاد می گیرد. اسپانسری که به واسطه پول مردم حامی فوتبال خوب پولی در آورده حالا حکایتش حکایت کسی است که پول دارد و هرجا دلش بخواهد نقاره می زند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------